Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

A La Kaart uitnodigingen

21-1-2013 19:07:15
Dag bruidjes,

Iemand die ervaring heeft met A La Kaart uit Brugge voor uitnodigingen?

Ik vind ze gelijk wat duur of zijn dit normale prijzen? Heb totaal geen idee wat de prijzen zijn voor een uitnodiging.

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1137

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-1-2013 19:13:44

Dag Nathalie. Ik heb hen ook gecontacteerd omdat ik vond dat ze mooie dingen deden maar we vonden ze toch alles bij elkaar ook te duur voor wat we voorzien hadden. Wij werken nu samen met het drukpunt uit Loppem en dat is voor de helft van de prijs en toch helemaal wat we wilden. Groetjes

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik21-1-2013 19:15:33

Wij hebben een waardebon gewonnen van 100 euro bij hen dus ja vind het wat vervelend als ik dan elders volle pot ga betalen... en ze hebben echt wel mooie dingen!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-1-2013 21:42:00

Je kan die ook voor vb enkel menu of misboekjes gebruiken. Succes!

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik22-1-2013 7:42:55

wij gaan vanavond bij hen langs voor offerte, dus ben benieuwd! We willen eigen ontwerp dus vrees ook beetje voor de prijs

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik22-1-2013 9:03:00

Ik volg! :)
Nathalie, we hebben precies in toch wat veel dingen dezelfde smaak he ;-)

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik22-1-2013 11:04:10

Hey,

Rebecca ik weet het niet hoor er staat op de website enkel geldig bij een trouwconcept en als je dan kijkt naar voorbeeld staat er daar save the date kaartjes ook bij maar wij waren dat niet van plan en ook gewone enveloppen gingen we gebruiken... Vind dat wel heel leuk dat we gewonnen hebben hoor maar ik ga nu ook niet met ons geld gaan gooien hé...

valerie, zou je iets willen laten weten als je bent geweest? ik vond ze wel vriendelijk en zo dus ja... allé als je dat wilt vertellen hé :-)

en Charlyn, ik denk het ook :-) Fabriekspand, uitnodigingen, ... Ben blij! Goeie smaak hebben hé :-)

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik22-1-2013 11:24:07

Oei Nathalie en Charlyn hier blijkbaar zelfde smaak.. fabriekspand.. check mijn vorige berichten ;-) .. ik ga zeker iets laten weten!

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik30-1-2013 11:00:44

Hey Nathalie
Hoe was hun offerte dan? Te doen van prijs?

Groetjes,
Charlyn

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 11:18:14

Ik ben nog niet geweest! Ik was aan het afwachten tot Valerie ging :-)

wij hebben zelf een ontwerp gemaakt en gaan eens vragen of ze dit kunnen doen maar wij wouden enkel uitnodigingen doen maar met die bon zijn wij verplicht om meer te bestellen bv. ook enveloppen... dus wij gaan nog zien of wij daar bestellen.

groetjes

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik30-1-2013 11:28:36

Hey! Doordat ik ziek was vorige week is het een weekje uitgesteld, vanavond is het zover, sorry dat ik dit niet liet weten!

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik30-1-2013 11:28:52

Ja lap, mij gewoon vergist van naam.. Tedju!
Ik denk van toch te veranderen naar het lime-kleur ipv oranje maar zou dit dan ook graag doortrekken in alles, dus ook naar de uitnodigingen.
Doen jullie dit ook?

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik30-1-2013 11:33:26

Ik weet nu niet of het naar mij toe is maar ik zal maar antwoorden :-)
wij gaan werken met rood of oranje, twijfelen nog sterk! Ik zit met een kleur in mijn kleed maar op dit moment is het blauw - grijs maar ik ga straks eens overleggen met mijn mama of ik mss niet zou veranderen naar rood... dan trek ik het ook door naar mijn kleed...
onze uitnodigingen zullen persoonlijk worden maar ik wil dit wel doortrekken eigenlijk, desnoods met het kleur van de tekst of zo of een achtergrond...

zoals je hoort, wij hebben nog veel werk te doen!

Valerie, niet erg hoor! is wel begrijpelijk! Hopelijk vanavond meer geluk

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik30-1-2013 11:35:28

Ja, idem hier... Wij hebben nog een beetje langer tijd als jullie wel! De optie staat vast nu in het fabriekspand..
In maart mogen we ook eens gaan kijken naar een zaal die klaarstaat voor een trouw, dus zal ook wel eens leuk zijn om te zien!

Valerie, hebben jullie al een bepaald idee wat jullie willen van kaart? In welke sfeer?

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik31-1-2013 13:50:02

Hoi Valerie!
Hoe heb je het dan gesteld gisteren?

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik3-2-2013 15:25:45

Wij hebben het goed gesteld!! Ruime keuze!! Wij hebben al thema gekozen en enveloppendoos had ik ook al klaar, dus had deze mee om inspiratie door te geven, niet normaal die man is een inspiratiedoos op zichzelf! :) Heel goed gevoel bij het koppel, nu wordt alles in een gepaste prijsofferte gegoten van hen uit en ben ik nu al paar dagen mijn mailbox aan het checken, maar ik vond ze wel prijs kwaliteit goed zitten bij de gewone ontwerpen, kan je raadplegen op de website.

Bij ons doen ze:
Uitnodigingen + enveloppen (twee modellen receptie+avondfeest)
Dankkaarten voor de avond zelf af te geven
Menukaarten
Misboekjes
Tafelkaarten per koppel
Tafelkaarten per tafel

Ben eens benieuwd voor de offerte te zien! Ik was wel enthousiast toen ik hun voorbeelden van doorlopende concepten zag, van misboekje tot op de tafel alles was in één lijn doorgetrokken, echt prachtig!!

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik3-2-2013 15:27:30

ons thema is de zee en dit wordt doorgetrokken door in onze namen symbolen te verwerken die dan ook gebruikt worden in het misboekje onderaan bij de pagina-nummering ofzo.. echt subtiel het thema laten doorlopen

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik11-2-2013 16:20:51

Ok, klinkt leuk!
Ik zou graag werken met 1 bepaald kleur dus dit kunnen ze ook doen dan waarschijnlijk?Ondertussen al een offerte ontvangen?
Beetje betaalbaar? :)

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 17:43:14

Morgen mogen we gaan .. ik hou contact .. er gaat wel wat tijd over natuurlijk, we krijgen ontwerpje morgen en normaal ook de prijs

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik13-2-2013 7:08:49

Ontwerpje viel tegen, we hadden iets volledig anders voor ogen, het doortrekken van het thema is wel leuk! We hebben nu alle concrete wensen nog eens overlopen en ze gaan nu terug aan het werk. Ik had al mijn drukwerk uitgerekend indien ik het zelf zou doen en ik bekom nu een meerprijs van 200 euro door het uit handen te geven. Dus ik vind hen prijs kwaliteit zeker goed zitten!

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik14-2-2013 19:12:05

2e ontwerp was wel ons ding :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info