TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
13-8-2005
|
18-10-2006 22:20:41
Hoi Kim, Wij hadden als openingsdans 'Our own love' van Anouk. Ook mooi vind ik: 'Hou me vast' van Volumia, en 'So in love with you' van Texas. Groetjes en veel succes! An 13-08-05
|
|
davida
8-9-2006
|
18-10-2006 22:25:58
hey wij hadden 'you are'van dolly parton. wat we ook mooi vonden 'hero' van enrique iglesias.'tonight i celebrate my love for you'.weet niet juist van wie .'endless love' van lionel ritchie en...
grtjs 08.09.06
|
|
Christine
30-9-2006
|
19-10-2006 8:40:02
Wij hadden aan onze openingsdans een kwis verbonden. De mensen moesten raden welke dans we hadden uit 10 dansen die we graag hoorden. En dan was het lotje trek voor één van de 6 flessen champagne Ik ken ze nu niet allemaal vanbuiten maar deze hadden we erop staan:
Glory Of Love - Peter Cetera (en deze was het) I Belong To You - Eros Ramazotti & Anastacia Heaven - Bryan Adams Kiss From A Rose - Seal Endless Love - Lionel Richie Ladie In Red - ? Up Were We Belong - Joe Cocker Take My Breath Away - Berlin
En tijdens het eten vulden de mensen hun keuze in en juist voor de dans deelden wij de flessen uit.
Groetjes, Christine
|
|
Karen
16-9-2006
|
19-10-2006 10:08:20
Hallo, wij hadden als openingsdans 'Mad about you' van Hooverphonic,
groetjes, Karen (33 dagen getrouwd)
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
19-10-2006 10:36:27
Hey Kim,
wij kozen voor "When You say nothing at all" van Ronan Keating.
Wat er nog op het lijstje ston was :
Hou me vast - Volumia I love you just the way you are - speciale versie van Barry White Lost in you - sugar babes In the arms - Wouter (Idool) You - ten sharp Never tear us apart - Ten sharp Heaven - Do
Zo ik hoop dat je hiermee al wat inspiratie kunnen opdoen hebt. Laat ons zeker weten wat het geworden is !
Groetjes Ann-Sophie reeds 40 dagen getrouwd
|
|
Bart
|
19-10-2006 11:15:56
de populairste die ik tot nu toe heb gedraaid :
1. nothing else matters - metallica 2. hooverphonic - eden 3. reo speedwagon - can't stop loving you 4. U2 - one 5. het onsterfelijk angels - van de robbie
|
|
Katrien
26-8-2009
|
19-10-2006 12:34:40
Wij hadden, net zoals An, Our own love van Anouk.
Andere kanshebbers: - Alicia Keys: If I ain't got you - Faith Hill: I can hear you breathe - Elvis Presley: I can't help, falling in love with you - Ronan Keating: When you say nothing at all (hebben we in de mis gebruikt)
groetjes Katrien 19 dagen getrouwd
|
|
annemie
20-7-2007
|
19-10-2006 14:16:16
Hey,
Hier zijn mijn favorieten
"Have you ever been in love" Celine dion. "From this moment" Shania twain "Your stil the one" Shania twain "Time after time" Cindy lauper "True colors" Cindy lauper "Show me heaven" Maria key (ben niet zeker van de zangeres,is van de film Days of Thunder.) "Love is all around" Wetwetwet
|
|
ilse
18-8-2007
|
19-10-2006 14:28:37
Onze openingsdans wordt "Lopen op het water" van Marco Borsato en Sita, omwille van de tekst en omdat we het allebei een prachtig passend nummer vinden én het gewoon "ons liedje" is. "Thank you for loving me" van Bon Jovi en "Have I told you lately van Van Morrison vonden we ook mooie openingsdansen en beide liedjes gaan we nu in de mis gebruiken. Veel succes met je zoektocht en laat je inderdaad eens weten wat wat jullie gekozen hebben... groetjes, Ilse (18.08.2007)
|
|
Sofie
23-5-2007
|
19-10-2006 14:36:24
3 doors down - here without you the reason - hoobastank faith no more - easy
en vele anderen
Sofie
|
|
Valerie
25-8-2007
|
19-10-2006 15:35:07
Hoi, Bij ons blijft "I belong to you" van Eros Ramazottie ft. Anastacia onze favoriet. Groetjes
|
|
fien
24-6-2006
|
19-10-2006 16:26:07
openingsdans: I belong to you
mis: Mad about you - Hppverphonic You - Ten Sharp Ain't no mountain high enough Just the two of us
Geniet van elk moment op je trouwdag! En neem zoveel mogelijk foto's, dan kun je achteraf nog nagenieten.
|
|
Debra
11-8-2006
|
19-10-2006 21:30:35
hoi,
Onze openingsdans was 'From this moment' van Shania Twain. Op het nummer 'Come what may' van Moulin Rouge heeft m'n ventje mij ten huwelijk gevraagd en is een ongelloflijk parchtig kippevel nummer!!! Your song van Ewan Mcgregor is ook zo'n prachtnummer. Onlangs waren we op het huwelijk van goede vrienden en hun openingsdans was 'into my arms' van Nick Cave. Prachtige tekst!
Debra reeds 69 dagen getrouwd
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|