Terug naar overzicht
Hey,Ik heb er mijn bruidsjurk gekocht in november. Prijs/kwaliteit zijn ze sterk. Hun jurken gaan tot 899 EUR en zijn heel kwaliteitsvol en mooi afgewerkt. Het was een heel prettige ervaring en ik was direct verkocht! Er zijn heel veel jurken, verschillende genres en modellen. Voor ieders wat wils. Via hun website kan je hun collectie bewonderen, maar een foto zegt niet alles. Veel succes ermeeGroetjes,Klara
Begint vanaf 399 EUR dacht ik tot 899 EUR. Veel keuze, mooi jurken, zeer vriendelijke mensen. Je kan ook jurken combineren, ze maken de jurk dan zelf. Dan betaal je de basisprijs van de jurk waarvan je vertrekt en 10% voor alle verstelkosten. Ze hebben ook mooie schoenen en juwelen.Ik heb er uiteindelijk niet gekocht omdat ik het 'wauw' gevoel niet had, maar zou ze zeker aanraden!
Ik vond het ook een hele vriendelijke verkoopster. Ze kunnen inderdaad alles ook naar jouw wensen aanpassen en ik vond ze ook helemaal niet opdringerig ofzo. Ik zou ook aanraden om er eens te gaan kijken.
Gebruik de zoekfunctie hier eens met 'Youniek', dan ga je heel wat topics terugvinden. Ik heb er alleen nog maar goeds over gehoord eigenlijk... Ben er zelf niet geweest.
Mijn kleed komt van Youniek; ik was er meteen verliefd op. Zeer vriendelijke mensen die echt de tijd nemen om je veel verschillende kleedjes te laten passen. Zeker een bezoek waard!
Hoi Caroline,Ik moet jou niet meer overtuigen denk ik..Heb ik al eerder geprobeerd :-)Ga gewoon ff kijken.Je hebt niets te verliezen he ;-)Lieve groetjes, Krista
Klopt Krista.Ik ga bij deze dan ook vrijdag kijken!bedankt
Hey caroline..Ik mag morgen mijn kleedje de eerste keer gaan passen, Dan hebben we beide een superspannende dag voor de boeg.Ik heb terug zenuwen hihihi.Stom he.. groetjes
spannend!Ik geloof zeker dat je terug zenuwen hebt!Dat wil ook wel zeggen dat je een goede keuze hebt gemaakt denk ik!Heel veel plezier morgen!
Het gevoel zit helemaal goed..Hou me vrijdag op de hoogte he ;-)Ik ben ook nieuwsgierig naar jou ofdat je er ook n kleed naar jou gevoel vindt...Heel veel succes!!
Hey bruidjesOok mijn jurk komt van Youniek en ik vind hem prachtig! Het enige probleem was dat toen ik hem vorige week ging passen hij eerst te kort was. Ze hadden hem nog niet gestreken en daardoor leek hij echt te kort. Ze zijn hem dan gaan strijken en toen was hij op bepaalde plekken te lang en op bepaalde plekken te kort.Ik helemaal in paniek want ik trouw over enkele weken, maar de dame heeft me beloofd dat het in orde gaat komen.Het zijn inderdaad wel heel lieve mensen en ik heb er nog steeds alle vertrouwen in, maar het was toch even schrikken...Ze zijn zeker een aanrader en prijs/kwaliteit een topper.groetjes Mel
Hoi Caroline,Hoe is je zoektocht vandaag verlopen?Heb je je kleedje gevonden of moet je verder op tocht?Tja ik ben nieuwsgierig he...Ik hoop dat het meegevallen is.Niet dat je daarom je (droom)kleed al gevonden hebt...Laat iets weten he ;-)Groetjes, Krista
Ben dus vandaag bij Youniek geweest. Het was er best leuk, én alles was mogelijk! De moeite waard.