Terug naar overzicht
Een zakje snoep hebben ze heel graag :-) en misschien een bellenblaas....zo heb je ook nog eens leuke foto's ;-)
Wel met dat ideetje speelde ik, maar mijn vriend zei... Ik wil geen vlekken vanzeepsop op mijn kostuum. Ik zei hem wel dat dat geen vlekken zou maken... Maar mss toch andere ideetjes nog? Welke snoepjes? Hoe mooi ingepakt? Heeft iemand foto's? Het zijn ook heeeeeel veel kindjes, vandaar ook niet te duur...
ik zag deze week in LIDL een grote doos staan van grote suikerhartjes.ik zou graag daar iets mee willen maken, maar ook inspiratieloos ...Mss kunnen we elkaar samenhelpen?Ik dacht ook een hartjes suikerspekken en dan een spie van maken ...
je kan bij ava bij de geboorteartikels potloden kopen met een dieren figuurtje op en daaraan kan je eer zakje met smarties of m&ms aanhangen die potloden hebben ze ook bij atita grts
Ik wil ook heel graag snoepjes met een bellenblaasje doen. Op het internet vind je mooie bellenblazers. Een doorschijnend buisje met een hartje vanboven erop. Een zakje snoepjes erbij en alle kindjes content. En idd mooi voor de foto's.
Ik heb eens snoepboeketjes gezien, ziet er echt heel leuk uit. Je moet maar eens zoeken via Google dan vind je vast enkele afbeeldingen :o) Kan je zelfs nog aanpassen aan de kleuren van je huwelijk. Ik weet wel niet hoe makkelijk ze zijn om zelf te maken :o)
De snoepboeketjes vind ik super. We gaan ervoor, maar waar vinden we snoepjes in de vorm van hartjes? In de Makro vo,d ik er geen en nu met Valentijn voor de deur moeten er toch zijn? Iemand ideetjes?