Terug naar overzicht
Eerlijk? Als je de jurk nog niet gekocht hebt, zou ik toch nog naar Robel gaan. Jij kan er maar van genieten en wie weet vind je daar nog een beter kleed! Dan heb je hun tijd niet verdaan. En indien het niets wordt bij Robel dan kan je je nadien niet afvragen of je toch beter niet nog even was geweest. Tussen ons bruidjes gezegd en gezwegen, mannen snappen amper iets van dat passen dus wimpel in dit geval hun mening even af en go female! Veel pasplezier en laat weten wat je nu doet!
Ik ben mijn kleed hier in de buurt gaan passen.t was volledig mijn zin maar ze waren niet vriendelijk en dan heb ik een winkel gezocht waar ik dat kleed kon vinden. 't was wel dubbel zo lang rijden maar dat vond ik niet erg...
Ik heb het al gekocht in die andere winkel :-) nu ik trouw op 2 verschillende data en ga toch eens naar robel (ze hebben daar avondkledij ook) maar ga niet naar de witte bruidsjurken kijken zodat ik niet ga twijfelen! Ik ga ze mss wel eens tonen aan mijn schoonmama maar als ze het echt wil zien als ik ze aanheb dan rijd ik wel naar de winkel waar ik ze gekocht heb :-) ik mocht er naartoe gaan wanneer ik wou zeiden ze dus ja