Terug naar overzicht
Hallo,Bij ons was de kerk versierd met witte ballonnen aan de stoelen,nadat de kinderen de bloemen hadden afgegeven hebben we die laten vliegen, dit was ook mooi voor de foto's.Groetjes,Elke
hallo,ik heb de kerk laten versieren door mijn florist. hij heeft witte rozen aan de stoelen gehangen, een prachtig bloemstuk op het altaar. en aan de ingang van de kerk had hij twee mooie boompjes geplaatst met witte linten. eigenlijk allemaal heel simpel, maar wel heel mooi! Ik zou als ik jou was niet te veel doen, want dat is toch maar voor even, en het kost allemaal veel centen. Ik heb eigenlijk nog niet eens op de versiering gekeken toen ik de kerk binnenkwam. je bent dan toch zo emotioneel dat je daar allemaal geen oog voor hebt. Ik ben dan wel de dag erna met mijn man gaan kijken omdat ik er toch een beeld van wou hebben eerdat ik de florist ging bedanken.veel succes
we hadden een wit roosje samen met groen, voor onze stoelen was dit in het groot, voor de andere in het klein, deze werden na de mis aan alle vrouwen uitgedeeld, heb je graag een foto hiervan, laat mij je e-mailadres achter dan mail ik je ze door
Dag Liesbet,die versiering in je kerk hoeft echt altijd niet duur te zijn hoor. Je hoeft niet persé een gekende bloemist hiervoor uit te zoeken. Er zijn wel hier en daar personen die zich hiermee bezig houden en dan valt het prijskaartje van de bloemversiering best mee. Als je graag wat meer weet hierover, laat het me dan weten. Ik ben zelf uit de streek van Heist op den Berg, daar heb ik wel iemand gevonden die heel goed is in het versieren van de kerk, de corsages, bloemstukjes op de feesttafels, auto's en ga zo maar door. Groetekes en nog veel plezier met de voorbereidingen.Hilde
Dag Hilde en Sigrid, Hilde: ik ben ook uit de streek rond Heist o/d bergn van keerbergen, dus als je iemand weet die dat voor een schappelijke prijs mooi kan , mag je mij de gegevens bezorgen! de prijs kan anders aardig oplopen...Hoeveel heeft ht jou gekost voor alles wat je opnoemt? Sigrid, mijn mailadres is liesbet.mortier@tiscali.bemoest nog iemand leuke fotootjes ofzo hebben, altijd welkom! groetjesLiesbet
Eigenlijk wilde ik aan Sigrig vragen of ze me aub foto's van haar versiering wilde doorsturen, ik ben namelijk nog op zoek naar versiering. mijn e-mailadres: p_vd@hotmail.comBedankt he!!!
Sorry, heb me vergist bij het intypen van mijn mailadres, het is pol_vd@hotmail.comKan je het naar dat adres sturen?Heel erg bedankt!!!
Hoi Liesbet,Hierbij het telefoonnummer van Anita, deze is niet zo duur met haar prijzen voor de bloemen : 0477/745009. Ze is zelfs mee gaan kijken naar het kerkje om samen te overleggen hoe we het beste alles zouden versieren. Groetekes en nog veel succes met je voorbereidingen.Hilde
Liesbet,Voor meer vragen kan je me rechtstreeks bereiken op mailadres :hilde.fobelets@belgacom.netDoeiiiiii.Hilde
Hoi mijn mailadres klopt niet : moet zijn :fobelets.hilde@belgacom.netGroetekesHilde