Terug naar overzicht
kan je uw burgelijk huwelijk nog aanpassen???bij ons is het om 11u burgelijk en om 12u kerkelijk.
ik vind het persoonlijk wel goed, het bugerlijk huwelijk duurt hooguit 20 min, en dat is al ruim gerekend, wat er bij ons nog bijkomt is een glaasje dat je aangeboden krijgt van t stad, als dat bij jullie ook zo is, dan wordt het krap! dan zou je idd beter voor 11u30 gaan, is dat niet zo, dan volgt het allemaal mooi op elkaar, vind ik goed, het enigste dat ik mij wel afvraag, zijn het familiefoto's dat je 's ochtends trekt of jullie foto's? en moet je daarvoor op locatie, als dat zo is dan is dat mss ook wel krap? ik kan het natuurlijk verkeerd inschattengroetjes
Burgerlijk huwelijk op zich is misschien een kwartiertje, maar in sommige gemeentes is dit uitgebreider, dus best eens navragen. Als er meerdere huwelijken na elkaar zijn, hou er dan rekening mee dat het altijd iets kan uitlopen. Wij zijn bijvoorbeeld 5 min te laat het gemeentehuis binnen gegaan, omdat het vorige koppel nog niet weg was. Bij ons kan je trouwen om de 30 min, dus dat is de tijd die ze ervoor rekenen. Hoe ver is de locatie van de receptie van jullie thuis? Je hebt nu 2 uur tijd om je tussen de receptie en het avondfeest wat op te frissen, wat op zich genoeg is, maar daar gaat al 30 min reistijd af naar de locatie van het avondfeest toe.
ik zou het gemeentehuis om 11u30 kunnen inplannen en de huwelijksmis om 12u15, maar is 12u15 niet zo'n raar tijdstip om een huwelijksmis te laten beginnen? Pff ik weet het gewoon niet meer