Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij Bruidegom Casual

22-1-2013 13:52:11
Hey mede-bruid(egommet)jes,

Na de geslaagde zoektocht naar een trouwjurk is het nu de moment voor mijn verloofde om een gepaste outfit te vinden.
Hij is echter niet kostuum-minded, hij draagt dit nooit en is ook niet van plan om er één te dragen op ons huwelijk.
Hij zou graag een jeans met daarop een hemd en een kostuumvest, mensen vinden dit misschien vreemd, maar dit past helemaal bij hem!

Iemand ideetjes:
Waar kunnen we een geschikte outfit vinden/
Heeft er iemand foto's van mensen die jullie kennen die in zo'n outfit getrouwd zijn/

Suggesties zijn welkom!

Bedankt!

Groetjes,
Dorien

Dorien
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1178

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:07:09

Hey Dorien,

Hier net hetzelfde! Denk zelfs dat hij nog nooit een kostuum aan had! Mijn gommetje wil ook een mooie jeans, een hemd en een blazer. een vest kan er nog bij maar al zeker geen das!

Een vriend van ons is getrouwd in een gewone jeans en een grijze blazer. Ik vond het een beetje een triestige outfit, zag er zo dagdagelijks uit terwijl er al hele mooie jeans en blazers te vinden zijn.
Van waar zijn jullie?

Groetjes

krista
9-8-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:11:30

Hoi Dorien,
Hier hetzelfde probleem.
Ik heb mijn ventje kunnen overtuigen om eens mee te gaan kijken waar ik mijn trouwkleed gekocht heb (bij Youniek in Turnhout).
Daar hing een kostuum met n kort vestje (sportief).. en hij is mee gaan kijken en hij is helemaal verkocht.
Hij wil het wel dragen zonder das, met zijn hemd uit z'n broek hihihi.
Maar maakt niet uit. Het is zijn genre.. Hij content ikke fier, binnenkort gaat hij het bestellen..
Zo zie je maar.
Ik zie mijn ventje het achteraf niet meer dragen. Het vestje mss wel nog maar we zullen wel zien.
De prijzen vallen daar ook enorm goed mee.
Good luck met jullie zoektoch.
Groetjes; Krista

Dorien
20-7-2013
 Meld misbruik22-1-2013 14:53:58

Hey Nancy,
Lijkt inderdaad mss wat triestig, maar hij zou wel graag een felgekleurd hemd hebben dus is al wat vrolijker hé :-).
Wij zijn van Wommelgem (Antwerpen).

Groetjes,
Dorien

NANCY
20-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 15:13:18

Ik bedoel maar dat er o zo veel mogelijkheden zijn om heel mooi gekleed te gaan met een mooie jeans en vest en eventueel een felgekleurd hemd. Onze vriend had jammer genoeg alles in de grijze tinten gekozen en dat toonde zo wat triest.
Oei wij zijn van tegen de franse grens, dus ik zal je hier niet veel mee kunnen helpen vrees ik.
Maar ik blijf het topic wel volgen.

Veel succes!!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik22-1-2013 16:18:15

misschien eens kijken bij merken als mc gregor of river woods of tommy hilfiger, die hebben zo wat een 'casual chique' stijl. ik vermoed dat die nu wel met de nieuwe collecties, boekjes gaan uitbrengen ( met foto's van outfits in) waar je je inspiratie kan halen.

Ellemieke

Meld misbruik22-1-2013 18:09:34

Mijn wederhelft wou ook geen kostuum voor het huwelijk van zijn broer dus kochten we een sportief gekleed hemd van Gaastra met een pull en grijze blazer. Casual chic :-)

Katrien
27-7-2013
 Meld misbruik22-1-2013 20:16:52

Mijn verloofde wil ook geen pak dragen. Wij zijn dit weekend eens gaan kijken bij Wellens in Herentals. Daar hebben ze een enorme keuze. Het was onze bedoeling om eens tussen de solden te neuzen, maar het is iets geworden van de nieuwe collectie :-)
Het is een marine blauwe broek geworden, soort jeans/stof. Ik weet niet goed wat het is, maar het is zo'n gekleurde broek dat nu erg mode is. Daarbij heeft hij dan in dezelfde kleur een blazer bij. Een heel sportieve, maar echt heel stylish.
Hij kan alles achteraf nog dragen, wat hij toch wel belangrijk vond.
Ze hebben ons daar heel goed geholpen. Dat is wel nodig, wat de keuze is tè groot!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info