Terug naar overzicht
een klein uurtje zeggen ze mij ;-)
oei, ik heb er een half uurtje voor geteld...
Wij gaan er ook een half uurtje voor rekenen. Dus 13u30 gemeente 14u de kerk zo is het bij ons. Maar, wij zien wel dat we op tijd vertrekken naar de gemeente zodat we om 13u30 toch wel bijna binnen zijn. Dus op zich toch wel 40 min. dan.Zolang heeft het bij mijn zus en neef ook maar geduurd, hadden ook beide half uur tussen gemeente en kerk zitten.
Een uur lijkt mij wel lang !Normaal is in het gemeentehuis "de klus geklaard" op max 15 minuten. Ik zou een half uurtje nemen (dat doen wij ook)
we hebben vandaag geïnformeerd bij ons op het gemeentehuis , ze zeggen dat we met binnen, akte en buitengaan een half uur mag rekenen
Idd, een uur is vrij lang...Het "ding" in het gemeentehuis opzich duurt maar een 15 tal minuutjes :)Dus een half u ervoor uittrekken is genoeg hoor. Succes.
idd een uur is echt wel lang normaal rekenen ze een 15tal min ik zou dit best eens na vragen aan het gemeente zelf wand 1uur is echt lang
wij rekenen ook half uur...11u wet,en tegen half 12 in de zaal voor vrijzinnige viering(is bij manier van spreken achter den hoek)met aansluitend receptie
wij gaan om half 2 naar het stadhuis (ligt vast sinds vandaag -whoehoeeeww ;-) ) en om half 3 in de kerk - liever iets meer ruimte (je weet maar nooit als er iemand naar de wettelijke trouw zou komen kijken, dan heb je nog even tijd om iets te zeggen) en tijd teveel = familiefotootjes! :-)
de kogel is door kerk, het zal om 11u30 de wet zijn en om 12u30 de kerk, want 12u15 voor de kerk vinden we zo'n raar tijdstip. In onze gemeente zijn de huwelijken om het half uur en idd zoals Nadia zegt als er mensen komen kijken en je moet die begroeten, dan kruipt daar ook weer wat tijd in. Als er dan nog mensen van de suite naar het WC moeten...Ik zou liever ook 30 minuten nemen, maar ik heb een beetje schrik dat het nipt gaat zijn. Merci voor de tips iedereen!!!
Bij ons rekenen ze een half uur. Maar ze bieden ons nadien wel een aantal flessen cava aan, en we nemen er zelf nog een aantal mee + fruitsap zodat we nadien nog een beetje kunnen napraten met de mensen die de moeite gedaan hebben om naar de gemeente te komen. Onze vrijzinnige viering is namelijk pas 6uur later ..
Bij ons zal dat allemaal toch vrij snel moeten gaan. Door omstandigheden hebben wij onze wet laat aangegeven en konden we pas om 12u45 trouwen.Onze kerkelijke trouw is om 14u en we moeten een half uur rijden tussen beide locaties... en ik zou nog graag foto's hebben aan het stadhuis
zorgen dat je op tijd aan het stadhuis bent zodat er eerst foto's genomen kunnen worden? :-)
wij gaan te laat komen voor de wettelijke trouw en nemen ook fleskes mee voor aant stadhuis als we tijd overhebben :)
Waar trouw jij dan Charlotte? Want als jij te laat komt voor de wettelijke trouw en er moet nog iemand achter jullie trouwen op dat gemeentehuis gooi je wel mooi gans hun planning in de war...@ Nadia: Dat is ook een beetje moeilijk. De trouwers moeten langs achteren het stadhuis in en de vorige komen dan langs de voorkant (fotokant) buiten. Als wij snel foto's willen nemen aan de voorkant, dan staan we waarschijnlijk een ander trouwkoppel in de weg...
Geen nood, we zullen wel op tijd zijn :). We staan er als laatste op
Toen jullie gingen "inschrijven" kom je er altijd als laatste bij, maar het kan toch dat er nog mensen na jou zijn gaan "inschrijven"
wij mochten zelf ons uur kiezen en wij hebben het laatste tijdstip gekozen
wij mochten ook kiezen - je kan dat altijd vragen, hoor!
Wij mochten niet kiezen. We moesten achteraan aansluiten. Doordat onze domicilie nog niet in orde was, zijn we pas laat kunnen gaan aanvragen waardoor er al een 5tal koppels voor ons zijn.