TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hannelore
15-11-2013
|
22-1-2013 17:55:38
Ik lees mee, ben ook naar zoiets op zoek, we zijn alletwee geen dansers. en staan niet graag in de belangstelling...maar op een dag als een huwelijk tjah, dan kan dat bijna niet anders eh...
|
|
shanna
25-5-2013
|
22-1-2013 21:37:09
Misschien kan je er een afsluitdans van maken! Na het feest jullie dans!
|
|
edith
29-6-2013
|
22-1-2013 21:42:16
Wij doen ook geen dansfeest en zullen geen openings of afsluitingsdans doen.
|
|
Hannelore
15-11-2013
|
22-1-2013 21:48:56
Edith, en hoe verloopt jullie feest dan wel?Wij zijn ook niet van plan om een dansfeest te doen, maar weten niet goed hoe we het dan moeten aanpakken... Kan je jouw planning even doorgeven?
|
|
ilse
24-8-2013
|
22-1-2013 23:23:52
IS MOOI...Om af te sluiten!!! met de sluiting van deze mooie dag...
|
|
Cassandra
25-4-2014
|
23-1-2013 8:44:36
Hallo Eva, Zoals hier al gezegd is geweest lijkt het me wel fijn om jullie dag met een dans af te sluiten!
|
|
frida
6-2-2010
|
23-1-2013 9:01:18
hey,
Wij zijn ook geen dansers dus hadden ook geen dansfeest maar toch wel spijt van dat ik niet gedans heb met mijn ventje! Dus vind het leuk idee om het feest af te sluiten!!
Groetjes
|
|
edith
29-6-2013
|
23-1-2013 21:24:35
@hannelore : hallo. een strikte dagplanning hebben we nog niet maar zou normaal zo moeten verlopen.
Eerste make -up rond 8u dan naar kapster rond 9u om 11.30 trouwen wij voor het stadhuis. dan gaan wij naar de feestzaal en om 12.30-13 komen de gasten wij geven geen receptie aangezien het al middag is en er wel wat kindjes aanwezig zullen zijn doe wij enkel een aperitief en klinken op ons huwelijk (we zijn dit jaar 11jaar samen) en ons verder leven. Wij geven een BBQ en nadien dessertbuffet. De uitbaters van de zaal zeiden dat het ongeveer 18u zal zijn als we aan het dessertbuffet zullen beginnen. dusja het zal snel uitlopen tot 20u-21u wie dan nog wil kan nog meegaan naar ons huis maar ik denk dat iedereen wel naar huis zal gaan aangezien wij niet dicht bij de feestzaal wonen en voor de meeste nog 20minuten rijden is van ons huis. Wij zullen volksspelen huren aan het stad om de volwassenen wat te amuseren. En een vriendin van ons zal de foto's nemen dus daar sparen wij al geld uit. Mijn kleedje laat ik maken en zal 50s stijl zijn want waarschijnlijk ook ons thema zal worden. en bruidsboeket zal ik proberen zelf te maken uit origami bloemen. hopelijk heb je er wat aan. als je nog iets wilt weten van hoe we het aanpakken dat ik vergeten te melden heb vraag het gerust. ah en als huwelijksbedankjes zou ik zelfgemaakte confituur willen maken. maar dat is nog niet zeker
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|