Terug naar overzicht
de meesten bruidjes hier als je een beetje verder leest ,die sturen de uitnodegingen 2 a3 maandjes op voorhand ik heb de mijne al verstuurt omdat wij in de zomer trouwen en de meesten gasten van ver komen zo dat als zij komen op tijd zijn voor een hotel te boeken dus als jullie die van u in maart versturen (eerder begin maart) dan ben je nog optijd
Ik denk dat dit perfect haalbaar is.Ik ben een te grote zenuwpees en maar heb ongeveer de zelfde planning als jou maar trouwen 1 week later.Als ik me nu niet vergis moet onze trouwzaal maar 2-3 dagen op voorhand het definitieve aantal weten. (Wel weten ze nu al een richtlijn!!)Succes
Heey! Wij trouwen ook op 25 mei :) en wij hebben exact dezelfde planning :)
Antwoorden voor 30 april lijkt mij perfect. Dan heb je nog iets meer dan een week de tijd om contact op te nemen met de mensen die niks hebben laten weten. De uitnodigingen begin maart al versturen vind ik dan wel wat vroeg. De kans wordt daardoor al groter dat mensen gaan vergeten te reageren.
ik zou ook eerder de uitnodigingen pas rond 25 maart versturen, 3 maanden is te vroeg, mensen vergeten dan idd te antwoorden, ze denken dan van 'oh, we hebben nog tijd'groetjes
thanks ladies! Juist nog eens gebeld met onze feestzaal en ze moeten het totaal aantal gasten weten op 18 mei, dus een weekje op voorhand en geen twee weken op voorhand. De antwoorddatum laat ik gewoon staan op 30 april, maar ik stuur ze dan midden maart op! :)
Hier dezelfde trouwdag. Onze uitnodigingen worden momenteel gedrukt. Zodra ik ze heb, ga ik ze beginnen uitdelen. Als we de mensen persoonlijk zien, heb ik liefst dat ze die ook persoonlijk krijgen. Diegenen die opgestuurd moeten worden zullen ook begin maart opgestuurd worden.
Joke & Charlotte....wij trouwen ook op 25 mei :-)
:) echt niet meer lang he ladies
Mooie datum idd ;-) wij gaan tegen eind maart de uitnodigingen versturen en ook tegen 30 april ten laatste willen we antwoord!
Ja ik heb al gemerkt dat er velen zijn die onze trouwdatum delen :-D Onze uitnodigingen zijn trouwens thuis en het kriebelt zo om ze uit te delen aargh!