Terug naar overzicht
Mijn getuigen doen dat, samen met een goeie vriendin omdat mijn ene getuige nu in haar blokperiode zit en mijn andere getuige met een zieke man zit en er regelmatig mee om chemo moet. Maar dat wordt dus meestal geregeld door de getuigen. Ik heb wel mee de datum bepaald, de rest niet.
ja mijn getuige is mn broer dus ja is dat een beetje moeilijk voor te doen.en door wie word het eigenlijk betaald? betalen wij dat zelf ?
mijn broers zijn ook mijn getuigen, maar ik heb mijn mama gevraagd om mijn vrijgezellen te regelen met de hulp van een paar vriendinnen. Zij kent mij het beste. Normaal betalen de vrouwen dat zelf en wordt dat van jou verdeeld en mee betaald door de rest.Ik ga wel voor de vrouwkes een goodiebag voorzien met allemaal leuke spulletjes en een tekstje erbij om hen te bedanken dat bij mijn vrijgezellen waren.
ok bedankt weer ik genoeg ja mijn moeder zal dat niet kunne doen voor mijn wand ze woond te ver en heb liever da ze bij mijn vader blijft omdat hem niet zo goed is maar weet wel iemand aan wie ik het kan vragen dan
Zo heb ik het ook gedaan. Mijn zussen zijn mijn getuigen, maar die extra vriendin zorgt ervoor dat ze wat meer zicht hebben op wat ik graag wil + die woont veel dichter. Idd, normaal weet iedereen als ze uitgenodigd worden voor een vrijgezelle wel automatisch dat zij hun deel zelf moeten betalen. Ik twijfel nog over een goodiebag. Is dat een gewoonte om te doen eigenlijk?
Op de 3 vrijgezellen die ik al heb meegemaakt, hadden de bruidjes geen goodie bags voorzien. Ik had het idee van dit forum gehaald en vond het wel heel leuk. Zo'n vrijgezellen kost natuurlijk wel wat en daarom vind ik het wel leuk om iets terug te doen.
En wat zit er in zo'n goodiebag allemaal? Wel een leuk idee!! Hier organiseert mijn getuige het!
hier was mijn broer mijn getuige dus niet ideaal om m'n vrijgezellen te organiseren. Ik heb het aan enkele vriendinnen gevraagd en die vonden dit best wel leuk en het was meer dan een geslaagde dag!
Mijn getuige is mijn beste vriendin en zij zal het organiseren.Verder weet ik nog van niets. Ik hoop mee de datum te kunnen prikken.Wel heeft ze me al gevraagd wie ik er graag zou bij willen maar ik heb er geen idee van. Ik heb niet echt een grote vriendenkring en ze zijn heel uiteenlopend van karakter... PFF ik zal nog eens goed moeten nadenken. x
hier is de traditie dat de getuige dat zal doen. Bij mij is het dus zij samen met mijn beste vriendin. Uiteraard is dat niet zelf betalen. Bij de voorbije vrijgezellen betaalden wij alles ook voor de 'vrijgezel' we deelden gewoon de kosten voor haar. Hier en daar worden er soms ook opdrachten gedaan om aan centjes te raken waar we dan nog drankjes van kunnen komen.
Mijn getuige is mijn zus en zij regelt ook mijn vrijgezellenfeest. Ze heeft mij wel gevraagd aan te geven wie ik er bij wil hebben en wat ik leuk zou vinden zodat ze wat richtlijnen heeft. Zo hebben wij dat ook voor haar gedaan. Bij ons is het zo dat je op de vrijgezellenfeest de toekomstige bruid/bruidegom vrijhoud. Die hoeven dus niets te betalen.
Ik kwam dus schrijven dat mijn getuige het zou doen.. Nu heeft mijn schoonzus blijkbaar mijn getuige al gecontacteerd want ze wil 'er in vliegen'... Ze zou er nu al graag aan beginnen en wil de gegevens van de getuige van mijn vriend ook hebben om vanalles te regelen...Maar ik vind niet dat het aan mijn schoonzus in spe is om alles te organiseren... Maar hoe breng je dat aan hé...
Mijn 3 beste vriendinnen zijn mijn bruidsmeisjes en zij regelen alles voor mijn vrijgezellen.