Terug naar overzicht
Wilsele dorp heeft een zeer mooi gezellig klein kerkje in de Hagelandstraat.
hanne, wij wonen in de hagelandstraat en een klein kerkje is dit bij mijn weten toch niet hoor :-)
Hoi! Ik ga dit volgen want wij zijn op zoek naar net hetzelfde!In Leuven zijn er zoveel kerken en kapelletjes dat ik eigenlijk niet weet waar te beginnen. Maar de Begijnhofkerk vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi. Ook naar het kerkje van Abdij van 't Park ben ik heel benieuwd! En in veel scholen heb je vaak ook een kapel bv. het kerkje op het Hooverplein dat het Sancta Maria heeft gekocht, de kapel in de Jezuïeten, de 'boodschapkapel' van het Heilig Hartinstituut... de mogelijkheden zijn legio!! Maar geen idee hoe het zit met diensten doen daar?Wij gaan dat binnenkort ook allemaal eens uitpluizen en navragen via een connectie hier en daar :)
Hihi, wij wonen ook in de Hagelandstraat... Leuk om ook trouwende buren te hebben. ;) Het kerkje op de hoek daar, da's toch maar een klein kerkje... 't is ook geen kapelletje, maar met veel volk kan je daar niet echt in.
hahahaha, hanne, wat een toeval !!!!!!!! (nu stel ik me natuurlijk stiekem de vraag wie jij bent hé ;-))Ik heb in die kerk mijn plechtige communie nog gedaan en ik moet toch wel zeggen dat er daar toch wel wat mensen in kunnen....... Nu, anders moet de topicstarter maar eens gaan piepen hé in de kerk