Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Elsa Coloured Shoes - probs met bestelling

23-1-2013 13:33:53
Hoi ladies,

Even mijn frustratie van me afschrijven. 3 weken geleden heb ik schoenen besteld bij La Tiara. Omdat ik nog niet goed weet welke maat mij het best zou passen, stelde de verkoopster voor om Zelda in maat 8 én maat 9 te bestellen. Ze hadden me beloofd een smsje te sturen als de bestelling binnen was.

Ondertussen zijn we 3 weken verder en heb ik al 2 weken geprobeerd om hen te contacteren. Niemand neemt op, ik krijg steeds antwoordapparaat. Mijn verloofde besloot gisteren eens de proef op de som te nemen en heeft ze ook eens opgebeld (vanop zijn GSM). En rarara : ze namen wél op ! Is het omdat ik vanop mijn werk bel in Brussel en ze al panikeren als ze 02 zien omdat ze - o wee - misschien in het Frans moeten gaan spreken?
Soit, ze hebben hem verteld dat er een probleem (!) was en dat ze onmogelijk 2 dezelfde paren in een andere maat kon/mocht bestellen. Konden ze mij dat dan niet 3 weken geleden zeggen, toen ik in hun winkel was om de bestelling te plaatsen?

Ik heb ondertussen een voorschot van 15 euro betaald, maar ben dus absoluut niet zeker dat maat 8 mij zal passen. Stel van niet, dan moet ik die TOCH kopen volgens die mevrouw. Ze kunnen me toch niet verplichten hé? Ze hebben al mijn 15 euro...Ze gingen mij nog contacteren om mij uit te leggen wat het probleem precies was en wat ze dan precies wél kunnen bestellen....Ik wacht nog steeds op nieuws....
Had ik geen 15 euro voorschot betaald, dan was ik al lang ergens anders een paar Elsa Couloured Shoes gaan bestellen denk ik :-(

Iemand zo'n situatie al meegemaakt? En uiteindelijk toch schoenen moeten kopen die niet passen??

Jennifer
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 27 | Gelezen: 1231

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-1-2013 13:49:25

Ik heb mijn schoenen bij Le chapeau besteld en was ook niet zeker van de maat. Ze hadden enkel een maat 39 om te passen maar die was wat te groot. Ze hebben dus een maat 38 besteld maar op de bestelbon stond duidelijk dat ik de schoenen enkel ging kopen als ze effectief pasten.
Volgens mij kunnen ze je niet verplichten iets te kopen wat niet past! Ik denk dat ze wel kunnen vragen om dan een ander paar schoenen te kopen (maar eentje dat past dan). Een beetje zoals het over het algemeen gaat met omruilen van kleding.

Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik23-1-2013 15:53:37

Hey Jennifer,

Ik ben 3 weken geleden ook schoenen gaan passen bij La Tiara en ze hadden toen ook niet alles in mijn maat. Ik vond dat de service er nogal 'onprofessioneel' aan toe ging. Ik heb dan ook niet besloten om mijn schoenen daar te kopen. Als ik u was zou ik al gauw naar ergens anders gaan.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-1-2013 16:07:09

Ga eens horen bij Van Loock...

Die 15 euro kun je wss nog recupereren als er nog niets besteld is he! Was da voor kul!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-1-2013 16:07:44

Goh, zonde van die 15 EUR maar als ze geen betere oplossing hebben, zou ik toch ook elders gaan. Bel hen nog een laatste keer op (beter nog is om langs te gaan als je dit ziet zitten), vertel hen dat je geen schoenen wil kopen die niet passen en wat hun beste voorstel is. Die 15 EUR zullen ze dan waarschijnlijk willen/mogen houden maar dan ben jij van de zorgen af!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-1-2013 16:08:27

LOL Kim, kunnen we meteen met Jennifer meegaan als battle chicks

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik23-1-2013 16:27:13

Net mevrouw aan de lijn gehad. Eerst zeer onvriendelijk "maar ik heb uwe man toch aan de lijn gehad gisteren en het is toch in orde? wat is het probleem?"
=> ten eerste : het is mijne "man" nog niet :-)
=> ten tweede : "u ging mij terugbellen om te vragen welk ander model u dan mocht bestellen, en dat is niet gebeurd"
Soit, na een lange uitleg, heb ik begrepen dat ze gewoon liever geen stock overhoudt en dus alles wil verkopen (wat ik bestel), wat ik ergens wel bergijp, maar toch. Ik mocht gerust eens mocht langshoren bij andere winkels en mijn 15 euro kon recupereren. Ze gaat de bestelling van twee verschillende maten én modellen dus nog niet plaatsen.
Maarja, nu ben ik dus op zoek naar een winkel die wel twee verschillende maten van Elsa Coloured Shoes wil bestellen en ze eventueel allebei terugneemt indien ze niet passen.
Dat bestaat niet zeker? :-)
of een winkel met een grote voorraad aan Elsa Shoes (Zelda is mijn favo, in 8 of in 9), wara ik dus zonder aankoopverplichting mag passen :-)

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik23-1-2013 16:29:58

amai in al mijn "hevigheid" heb ik nogal wat fouten geschreven, mabon het is verstaanbaar hé :-)

Jana
6-7-2013
 Meld misbruik23-1-2013 17:41:55

Hey Jennifer,

vlak voor kerst ben ik de etalage van Couture Robel in Roeselare gepasseerd. Daar stonden heel wat schoenen van Elsa. Misschien kan je hen eens bellen? Alvast veel succes nog!

groetjes
Jana

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik23-1-2013 18:17:31

voor die 15 euro zou ik mij echt niet druk maken, dat ze het mogen houden, gooi het van u af en ga elders zoeken! veel succes, ik wil ook elsa coloured shoes, maar ga er niet heel belgie voor rondrijden

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 8:48:42

Ik had ook een paar schoenen besteld bij La Tiara maar dit model zat absoluut niet goed aan mijn voeten dus heb ik deze dan ook niet genomen. Ik had ook geen voorschot gegeven.
Ik vond het wel een beetje vervelend in de winkel maar langs de andere kant wel logisch, ik ga toch niet zoveel geld neertellen voor schoenen die niet lekker zitten.
Bij La Tiara werd daar dan ook helemaal niet moeilijk over gedaan. Ze hebben ze gewoon terug genomen.
Ik ga nu wel op zoek naar een winkel waar er meer keuze reeds aanwezig is in de winkel want kiezen uit een boekje is toch te moeilijk he. Je moet het toch kunnen uitproberen alvorens een model te kiezen...

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik24-1-2013 13:37:10

Moest je bruidsschoenen bij bijvoorbeeld Zalando bestellen kan je wel zonder problemen 2 maten bestellen en dan terugsturen. Zij hebben natuurlijk wel geen Elsa coloured shoes.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik24-1-2013 14:03:06

Via deze link kan je ze online bestellen.
Als ze dan niet passen kan je misschien makkelijker terugsturen of omwisselen?
http://www.debruidswinkel.nl/assets/s2dmain.html?http:/...

of eventueel enkele winkels in de buurt afbellen en vragen of ze jouw schoenen in 1 van de maten in voorraad hebben om te passen?

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 14:15:52

Hey Carrie, bedankt, ik ben even gaan kijken, maar natuurlijk is mijn favoriet Zelda, een schoen uit de "opruim"- collectie (blijkbaar oud model). En die kan je niet terugsturen als het niet past.... jammer !

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik25-1-2013 14:03:58

Schoenen gekocht :-) Het is dan toch geen ZELDA geworden, maar wel Anika.
http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/35-rainbow-c...
Normaal draag ik geen hoge hakken en ja 4-5 cm is voor mij al redelijk hoog, maar ik vond ze toch heel mooi en elegant zitten. Ik heb de Zelda ook gezien in de winkel (in Brussel), maar die hak was amper zichtbaar en vond ik dus niet wow.
Wel iets duurder, mabon, nu nog die 15 euro gaan recupereren in A'pen :-)
Shoe-historie dus afgesloten ! :-)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-1-2013 14:13:41

Oef, goed zo én mooie keuze. Nu afwachten wat je verloofde van kostuum heeft gevonden of hou je het een verrassing?

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik25-1-2013 14:32:30

Toen ik Anika (uiteindelijk maat 8, grote 41 dus) aan het passen was in de winkel (onder mijn middagpauze in Brussel :-)) belde hij mij op om te zeggen dat hij zijn kostuum had gevonden en gekocht! Uiteindelijk nog 10% erop gekregen. Het is een Cossmo, meer weet ik niet. Hij wil de kleur niet zeggen :-p
En blijkbaar werden vandaag mijn juwelen van Glitzy Secrets ook afgeleverd (voor de deur want er was niemand thuis), maar nu veilig in het bezit van mijn verloofde.
Op een paar uur tijd drie dingen mogen schrappen op onze planning : kostuum, juwelen en bruidsschoenen ! JEUJ :-)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik25-1-2013 14:33:34

En waar heb je ze gehaald of waar ben jij gaan passen als ik zo curieus mag zijn?
Ik zou de witte Elsa's eens willen passen, maar meestal hebben ze enkel ivoor modellekes... of hebben ze heel weinig modellen in voorraad...

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik25-1-2013 14:35:31

Ik ben ze gaan passen in Marie Charlotte in de Emile Jacqmainlaan, niet ver van mijn werk. Ze hadden niet zo veel in stock hoor, gelukkig wel één in mijn maat (41). En die paste dan ook meteen. Idd allemaal ivoor, geen wit gezien. Sorry

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-1-2013 14:50:10

Woohoo driewerf hoera voor de 3 vinkjes en vanavond als eens de glitzy spullen passen! Da's leuk thuiskomen! Laat je es weten hoe jouw ervaringen met Glizty zijn?

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik26-1-2013 7:58:58

Hoi,
Jij raad la tiara dan niet aan ??
Wij waren ook van plan om daar te gaan kijken voor mijn schoenen.
Omdat ze daar blijkbaar veel keuze hebben ??

Groetjes

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik26-1-2013 8:12:00

Oh nee ,
Ik ben mis het is Tsjari :-)
Ik ben al heel zot gedraaid van al die winkels :-)
Ik vind de perfecte schoenen maar niet ..

marth
13-7-2013
 Meld misbruik26-1-2013 9:52:53

Ik heb gisteren ook elsa coloured shoes besteld bij youniek in Turnhout. Super vriendelijk geholpen, ook al heb ik mijn kleed ergens anders gekocht en ze zeiden me ook dat als de schoenen toch niet pasten dat ze nog konden ingeruild worden.

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik26-1-2013 12:47:37

oei oei, ik heb wel mijn kleed besteld bij la tiara, ik krijg al stress...
Met schoenen weet ik niet goed wat doen, ik vind echte trouwschoenen precies zo duur (ik moet bekennen dat ik wegens financiële problemen in mijn gezin nooit geleerd heb om meer dan 50euro te geven aan schoenen) al zegt iedereen dat die zo goed zitten

DILEMMA!!!!

ps: bestelde jij ook je kleed bij la tiara of ging je enkel voor schoenen kijken?

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik26-1-2013 20:52:57

Was er bij Youniek veel keuze in modellekes?

marth
13-7-2013
 Meld misbruik27-1-2013 20:06:16

@carrie: er staan er volgens mij een tiental maar ze kunnen elk model uit de catalogus voor je bestellen.

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik29-1-2013 11:12:34

Hey, ik bestelde enkel mijn schoenen bij La Tiara, kleed heb ik bij Youniek gekocht.
In april ga ik voor mijn laatste pas bij Youniek. Ik ben in La Tiara schoenen gaan bestellen omdat A'pen voor mij dichterbij was.
Soit, schoenen zijn nu uiteindelijk besteld in een winkel in Brussel.

Rebecca,
ben heel tevreden van mijn Glitzy accessoires. Alleen twijfel ik of ik echt alles ga aandoen (mss te veel bling bling - ik ben dat niet echt gewoon). Zeer mooie oorbellen, en discrete ketting, armband valt nogal op vind ik, maar ik stuur niets terug :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik31-1-2013 13:12:55

Mijn schoenen van La tiara zijn perfect!!!!!!!! jeuj

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...