Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetje voor na de kerk

23-1-2013 13:59:48
hallo iedereen,
ik ben dus op zoek naar een paar iedeetje voor na de diens in de kerk
ik bedoel daar bij wat we zouden kunnen doen ik wil geen witteduiven laten vliegen maar iets anders dag eerst aan ballonen maar dat lijkt mn vriend zo niet zitten
weten jullie soms nog iets wa ik zou kunne doen?

candy
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 649

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik23-1-2013 15:03:53

wij hebben de ballonnen die in het gangpad bevestigd waren na de dienst laten vliegen (voor diegene die er spijtig genoeg niet bij konden zijn). verder hebben wij eigenlijk niets gedaan want er stond zo veel volk dat wij niet anders gedaan hebben dan gekust en bloemen ontvangen ;-) Ja kan eventueel ook een champagnebar laten komen en dan kan je rustig met de kerkgasten nog iets drinken.

marijke
17-8-2013
 Meld misbruik23-1-2013 15:18:20

hier geven we een drankje na de dienst. We doen dit niet via een champagnebar maar collega's van mijn man zijn werk die gewoon alles zullen klaarzetten tijdens de dienst. Die mensen wachten sowieso buiten omdat er een erehaag vormen bij het buitenkomen.

Elen
5-10-2013
 Meld misbruik24-1-2013 9:56:37

In het 'vliegen' departement denk ik dat je 3 opties hebt: balonnen - duiven of vlinders. Uiteraard na de dienst heb je het ceremoniele 'bekogel het bruidskoppel' met ofwel rijst, bloemblaadjes, confetti, belletjes blazen of vogelzaad (rijst doet duiven onploffen :p).

Wij hebben gekozen voor ballonnen te laten vliegen, bedrukt met de naam en geboorte- en sterfdatum van ons zoontje en met rijst gooien (lekker traditioneel). Nadien worden onze gasten uitgenodigd in een typische 'bruine' kroeg met een autentiek karakter waar onze fotoshoot is en waar zij een glaasje zullen krijgen.

:-)

Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik18-2-2013 16:32:23

Dag Candy,

Mijn broer kweekt vlinders (koolwitjes) die je dan na de ceremonie kan loslaten! Heel mooi en origineel. Als je graag meer info wenst, mag je gerust een privéberichtje sturen.

Groetjes,
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...