Terug naar overzicht
wij hebben de ballonnen die in het gangpad bevestigd waren na de dienst laten vliegen (voor diegene die er spijtig genoeg niet bij konden zijn). verder hebben wij eigenlijk niets gedaan want er stond zo veel volk dat wij niet anders gedaan hebben dan gekust en bloemen ontvangen ;-) Ja kan eventueel ook een champagnebar laten komen en dan kan je rustig met de kerkgasten nog iets drinken.
hier geven we een drankje na de dienst. We doen dit niet via een champagnebar maar collega's van mijn man zijn werk die gewoon alles zullen klaarzetten tijdens de dienst. Die mensen wachten sowieso buiten omdat er een erehaag vormen bij het buitenkomen.
In het 'vliegen' departement denk ik dat je 3 opties hebt: balonnen - duiven of vlinders. Uiteraard na de dienst heb je het ceremoniele 'bekogel het bruidskoppel' met ofwel rijst, bloemblaadjes, confetti, belletjes blazen of vogelzaad (rijst doet duiven onploffen :p). Wij hebben gekozen voor ballonnen te laten vliegen, bedrukt met de naam en geboorte- en sterfdatum van ons zoontje en met rijst gooien (lekker traditioneel). Nadien worden onze gasten uitgenodigd in een typische 'bruine' kroeg met een autentiek karakter waar onze fotoshoot is en waar zij een glaasje zullen krijgen. :-)
Dag Candy,Mijn broer kweekt vlinders (koolwitjes) die je dan na de ceremonie kan loslaten! Heel mooi en origineel. Als je graag meer info wenst, mag je gerust een privéberichtje sturen.Groetjes,Sarah