Terug naar overzicht
Als jullie geen bruidskindjes willen dan is het voor mij heel simpel. Dan zijn er GEEN. Kiezen voor 2 kindjes is inderdaad volgens mij ook heel moeilijk. Maar of je er nu 2 of 3 neemt. Daar zie ik het probleem niet in.Wij nemen er 6. 3 jongens - 3 meisjes.Hebben jullie niemand die kan voorlopen? Getuige ofzo die blaadjes kan strooiën?
Onze getuigen zijn 25 + en denk niet dat ze daar voor staan te springen hehe
Mijn bruidsmeisje is tegen dan 28 en zal dat allemaal voor mij mogen doen :p Wij hebben ook 3 kindjes in de familie en ik wil daar niet uit kiezen! En mijn beste vriendin heeft zo toch ook een speciaal plekje op den trouw!
Dito hier... in de familie redelijk wat kindjes, je wil niemand telleurstellen... en bijna allemaal jongens... één meisje maar euhm... zie haar in staat het mandje tegen de grond te gooien en scène te maken, dus geen optie... Waarschijnlijk wordt het de zoon van een vriendin die we in een pinguinpakje gaan steken (niet letterlijk pinguin uiteraard :d)
Waarom is kiezen voor 2 of 3 kindjes heel moeilijk?
ik volg mee voor het strooien van de bloembladjes. Ik heb twee bruidsjongetjes van 3,5, telkens ons neefje en ik wil niet dat mijn neefje bloemetjes gaat liggen gooien en hij wilt niet dat zijn neefje dat doet, dus niemand die bloemetjes gooit en vind dit toch wel spijtig. Ladies hoe kunnen we dit oplossen?
mijn dochter is er 3 en zal bloemblaadjes strooien en mijn neefje is 3 en zal de ringen dragen. Ik denk dat je toch wel 'taakjes' kan vinden voor 3 bruidsjongens?Onze bruidsmeisjes zijn trouwens ook allemaal rond de 25 en ik zou er ook geen probleem mee hebben om het hen te vragen. In Amerika is dat trouwens traditie. Dat de oudere bruidsmeisjes ook bloemblaadjes strooien.
Wat in Amerika vaak gedaan wordt, maar waar je wel tijd en geduld voor moet hebben... is een soort loper maken.Dit is een lange smalle doek en daar kleef je al de rozenblaadjes op.Je maakt deze zo breed of zo flashy als je zelf wil...Google eens op "aisle runner"
Oh wat een leuk idee!Maar het is vast heelveel werk om elk blaadje vast te naaien..;
meestal worden deze met textiel-lijm of zelfs gewone lijm vastgekleefd.misschien een idee voor tijdens een meidenavondje? :)