TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anke
24-5-2014
|
23-1-2013 15:17:28
Ik zou ook nooit zoveel geld uitgeven voor gewoon een zangeres en pianist. Er zijn veel andere dingen die je met dat geld kan doen.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
23-1-2013 15:34:24
Severine, indien dit één van onze musts was op de lijst zou ik het er voor over hebben. Maar ergens moet je keuzes maken en we hebben gekozen om die kost te laten vallen. Indien je dit echt echt wilt, misschien zelf eens kijken waar je wel op kan besparen en eens overleggen met je verloofde?
|
|
Sara
6-10-2012
|
23-1-2013 15:36:01
ik vind het helemaal niet zo een abnormale prijs. onze zangeres was 150 euro ( vriendendienst, normale prijs was 250 euro) en dat was volgens mijn opzoek werk echt al wel aan de goedkope kant. moet je er dan nog een pianist bijhebben moet je dan ook nog een keertje hun honorarium betalen, wat ik wel vermoed dat hetzelfde is.
Wij hebben in totaal 500 euro uitgegeven aan live muziek voor onze viering, wij konden niet anders want in onze kerk mocht geen afgespeelde muziek. Wij hadden hiervoor de zangeres, de organist ( was gratis op wat repetitie uren na) en dan uit vriendendienst nog een violiste erbij. Allemaal professionals, afgestudeerd aan het conservatorium. Ik vond het persoonlijk wel waard. het maakt je viering toch echt wel dat stukje persoonlijker.
beste is dat je gewoon samen gaat rondzoeken naar een paar andere misschien en dan gewoon de vergelijking maken en afwegen.
|
|
Kim
4-10-2014
|
23-1-2013 16:02:26
WYSISWYG singers??
|
|
Xavier
|
23-1-2013 18:28:38
Hallo Severine,
Over prijzen,stijl, en kwaliteiten valt steeds te discussiëren, en iedere artiest heeft zijn prijszetting.
Maar ga gerust even op onze pagina hier en onze websites hieronder kijken en luisteren. We brengen live zang en muziek op professioneel niveau, en kunnen jullie afhankelijk van jullie wensen en budget verschillende formules voorstellen. We hebben jaren ervaring in het zingen en spelen in kerken en grote zalen, en werken steeds met een hiervoor aangepaste professionele geluidsinstallatie. Een prijsvriendelijke combinatie met live muziek en aansluitend DJ op het avondfeest is eveneens mogelijk.
Als je meer informatie wenst kan je ons steeds contacteren: info@lovemission.be Tel: 0475 414541
Groetjes,
Ingrid & Xavier www.lovemission.be / www.missionimpossible.be
|
|
Saar
7-9-2013
|
23-1-2013 18:45:46
Wij betalen 300 EUR voor zanger, zangeres (vrienden) en pianist.
570 EUR vind ik er persoonlijk serieus over. Je kan zeker even goede zangers vinden die minder rekenen, maar die zijn dan idd niet bekend. Ik zou het er niet aan kunnen geven. Onze limiet was 400 EUR. Gelukkig zitten we goed binnen budget.
|
|
Oliver
7-6-2013
|
23-1-2013 19:22:24
Hoi,
Wij hebben Ann Van Den Broeck geboekt voor onze huwelijksviering, Hadden haar ook horen zingen op de trouwbeurs in Antwerpen. We hadden onze zinnen eerst gezet op die man die met zijn gitaar zat te zingen op de beurs, zijn prijs was 400€ + 25€ per liedje dat hij moest instuderen ( die niet aanwezig was in zijn repertoire. ) En wil het nu net lukken dat er een goeie 4 van onze liedjes niet in zijn repertoire zaten. Dus prijs : 500€ Dan pas Ann horen zingen, prijs gaan vragen, en ja hoor zelfs met alle liedjes inbegrepen, kwam het op ongeveer dezelfde prijs, Keuze was snel gemaakt... Plus dat Ann dan nog eens met een pianist komt wat het toch nog dat tikkeltje specialer maakt dan wat muziek die uit boxen komt... Nee ik vind dit een correcte prijs.
Groetjes Olli
|
|
sanderijn
|
24-1-2013 8:52:18
Bij mij kan het ook goedkoper. Mocht je dus nog iemand zoeken, contacteer me gerust vrijblijvend. Groetjes, Sanderijn
|
|
Patricia
|
24-1-2013 21:24:41
Je trouwt maar een keer, dus als dit echt belangrijk voor je is en als zij je favoriet is, tegen Don't go for 'second' best. Ga een goed gesprek aan met je aanstaande. ;-)En beloof hem veel goeds als Ann op jullie ceremonie mag komen zingen. Hoe dan ook veel geluk.
Groeten,
Patricia
|
|
Nele
12-4-2014
|
12-8-2013 9:46:40
Wij wouden ook graag Ann Van den Broeck vragen om te zingen op onze trouwdienst. Ik krijg echter steeds een foutmelding als ik naar het adres dat op haar site staat mail ( info@annvandenbroeck.be). @Severine, hoe heb jij haar gecontacteerd?
|
|
Severine
17-8-2013
|
13-8-2013 21:37:22
Dag Nele,
Wij werken niet met haar. Ik heb niet echt een goede ervaring met haar als ik eerlijk mag zijn. En achteraf gezien ben ik blij dat we haar niet hebben!! Je betaalt gewoon haar naam hoor. Er zijn heel veel goede groepen die veel minder vragen en even goed of zelfs beter zijn....
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|