Terug naar overzicht
dag Kim, Eerst en voor al proficiat met jullie trouw.wij hebben voor de vader dochter dans en moeder zoon dans het liedje van elvis presley you were always on my mind Wij hebben deze gekozen omdat onze bijde ouders elvis graag horen dus onze keuze was makkelijk
Hey Kim, ik zit met dezelfde vraag, dus ik volg mee.
Volumia - Hou me vastMozaiek - Wat zie ik je graagMarco borsato en sita - lopen op het waterClouseau - altijd heb ik je liefClouseau - Nobelprijsbart peeters - hoeveel ik van je hou
Enorm bedankt voor jullie reacties :) jullie hebben mij al een stukje verder geholpen :)
Hey,wij gaan de liedjes van de openingsdansen van onze ouders gebruiken. Ze weten dit nog niet dus de verassing gaat groot zijn.
Hoi Veva,dit is ook een heel tof idee :) bedankt voor uw reactie :)The pessenger: let her go vind ik ook heel mooi, maar ik weet niet of dit wel toepasselijk is? langs de ene kant wel: Onze ouders moeten ons nu laten gaan, zogezegd weggeven. Maar mss gaat dit te triestig overkomen?GroetjesKim
ik zou graag als tweede liedje I loved her first van heartland willen dus zit met hetzelfde probleem. Ik vind wel dat ondanks dat de tekst op moeder en zoon niet letterlijk van toepassing is het idee er achter dat wel is en dat het gewoon een mooie slow is dus ik denk dat we er toch voor gaan gaan. Met een nederlandstalig nummer valt de tekst wel nog iets harder op maar als dat jou eerste gedacht is en echt je favoriet moet je dat niet teveel overdenken en gewoon doen!