Terug naar overzicht
Hey Martine, ik begrijp je zorgen! Volg je eigen hart en als je ze alle twee wilt vragen, doe dat dan. Als uw zus er niet tevreden mee is, pech voor haar, zij moet niet in het middelpunt staan he, JIJ !!!
Hoi Martine,Ik heb twee beste vriendinnen, ik heb hun beide gevraagd als getuige en ben dadelijk eerlijk tegen hun geweest dat ik niet kan kiezen.Ze zijn beide superblij en vol toewijding ...We zijn alle drie samen op kleedjesjacht geweest.En het is n supergevoel.Iedereen content.Hopelijk komt dit bij jou ook nog zo ver... wie weet???Good luck xxx
Ik heb 3 goede vriendinnen en 1 zus en ik heb mijn 3 vriendinnen gekozen... Ik kon niet kiezen tss hen 3 en ga er 2 nemen voor de kerk en 1 voor de wet :-) mijn zus was niet gelukkig maar ik wou mijn zus niet nemen en ze weet dit. Heb serieus onder mijn voeten gekregen van de mama en zus maar ik trek het mij niet aan! en raad eens, de storm is al lang gaan liggen! ze leggen zich er wel bij neer, ze kunnen niet anders!Volg dus je hart en niet dat van je mama!
Ik ga ook akkoord met wat Nathalie en Krista zeggen! Het is JOUW keuze en niet die van je mama of je zus. Als je zus dan geen getuige wil zijn omdat ze niet de enige is, vind ik dat echt heel spijtig en zelfs een tikje egoïstisch...Trouwens heel tof met die puzzel!Ik heb me nooit een minuut schuldig gevoeld (of er bij stilgestaan dat ik iets slecht zou doen) toen ik m'n twee getuigen vroeg hoor!
WETTELIJK MAG JE TWEE GETUIGEN HEBBEN ELK...VIER DUS IN TOTAAL...ik neem mijn oud klasgenootje van de kleuterklas,zij was erbij bij onze date,dus da's de getuige van de vonk..EN ALS TWEEDE MIJN HARTSVRIEND...ook mijn verloofde zijn vriend!HIJneemt onze buurmannen een homokoppel,mijne hartsvriend is ook homo...ik vind da wel iets hebben,als we er nog meer mochten kiezen,maar dat is niet ...dan mijn twee jaar jongere zus,ze is met me opgegroeid!!!
Hallo,Wij hebben er ook 4 in totaal. Ik heb geen zus of broer en heb ook niet voor een vriend gekozen. Ik heb mijn doopmeter gekozen, die stond per slot van rekening bij iedere grote gebeurtenis aan mijn zij, geboorte, vormsel, eerste huwelijk en nu tweede. En tegen ieders verwachting in heb ik mijn bomma van 87 jaar gevraagd! Mijn partner heeft 2 ooms van mij gevraagd als getuige. Hij heeft namelijk geen contact meer met zijn familie wat het toch wel wat bemoeilijkt.Ik heb maar één raad: vraag wie JIJ wil, het is jullie dag!Veel suc6!