Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie, schoentjes besteld!

23-1-2013 20:03:50
Dag dames!
Ik wil eventjes mijn vreugde kwijt, bij Koonings had ik schoenen gepast voor onder mijn kleed maar die bleken 150 euro te kosten.. Ik wilde dat er wel aan geven maar vond het toch een beetje duur voor schoenen die je maar 1 maal aandoet!
Nu heb ik in 'SALE' nog veel mooiere schoentjes besteld.
Van Pink heb ik de cotton besteld!Die gaan zo goed bij mijn kleed passen!
En maar voor 37,50 euro! Joepie; ik ben echt blij!
Ik hoop dat ze gaan passen, heb op aanraden van Stephanie een maatje groter besteld. Hopelijk passen ze :)
Ik moeste het even aan mijn medebruidjes kwijt, enkel zij snappen dat gevoel :D

http://www.crystalbridalaccessories.co.uk/products/wedd...

Ruth
26-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 540

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-1-2013 21:18:40

great!! :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-1-2013 23:07:14

Wat een koopje voor zo'n mooie schoentjes!

Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik24-1-2013 15:02:59

Ja hé, ik kon het ook niet geloven..nu maar duimen dat ze passen :)

Dus aan alle bruidjes die hun centjes wat willen sparen:op alle Britse bruidsschoenen-sites is er een mega sale! Dikwijls hebben ze alle mooie merken en maar 12 euro verzendkosten!!

I like! :)

Sandra
3-5-2013
 Meld misbruik16-3-2013 12:33:45

Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar deze schoenen, ze kosten hier namelijk €80,-
Kun je via die website gewoon bestellen via ideal? En ze bezorgen in NL?

Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik19-3-2013 21:50:46

Dag Sandra,ideal ken ik niet maar visa lukt sowieso!en in Nederland leveren ze ook volgens mij!ik kan je verzekeren,ze zijn supermooi!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...