Terug naar overzicht
ons thema is vlinders...groetjes
Wij werken met het thema film! :)
Wij dachten aan het thema liefde is ...
thema hebben wij gwn één doorlopend kleurenpalet gekozen. Dit maak ik aan onze hele 'entourage' duidelijk via een moodboard. Voor ons is dit dus oudroze. Verwerkt in de kleedjes van de bruidsmeisjes, de bruidsboeketten, de tafelversiering, etc. En dan hebben we voor de rest alle kleine accentjes verpersoonlijkt. ;-)
Ons thema is vrij breed...het is 'kleuren'. We trekken dit door in de fotoshoot, decoratie, bedankjes, tafelverdeling, ...
Mischien iets nemen zoals jullie hobby's en dat er in verwerken. Of als jullie graag op reis gaan, daarmee iets doen.
Wij werken met het thema liefde is... Dit komt in de uitnodiging (binnenkant wel), en keert terug in de tafelnamen, enveloppendoos en versiering bij ons thuis
Wij werken rond onze huwelijksreisbestemming (Zuid-Afrika) en reizen in het algemeen. Maar we zijn nog bezig aan de uitwerking hiervan dus wie weet veranderen we nog van gedacht.
Wij hebben niet echt een thema maar hebben wel een themakleur en dat is rood en dat zullen ze van in het begin tot het einde kunnen merken. Zo vormt het toch een leuk geheel. Ik ben helemaal niet zo creatief om een bepaald thema uit te werken. =P
Wij hebben ook een kleur als "rode draad", namelijk lila/paars. Dit zal terugkomen in al het drukwerk, de bloemen, kleding bruidsmeisjes en suite.Silke, vraag jij ook aan jouw gasten om een accessoire in die kleur te dragen of enkel jouw suite? Ik twijfel nog of ik bv. ook de mannen in het algemeen zou vragen om een paarse das te dragen en dames met een paars accessoire laten komen (handtas, juwelen,...).
ons thema zal reizen worden! omdat we zelf al veel reizen gemaakt hebben en al onze bbestemmingen komen aan bod.