Nu Online
Momenteel zijn er 446 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekening borduren op ringkussen

23-1-2013 22:33:27
Hallo,
Wij willen graag een tekening op ons ringkussen laten zetten.
Daarvoor hadden wij reeds contact met De Vilten Bruid, maar helaas kan zij het niet waarmaken in het vilt
Zij raadt ons aan iemand te zoeken die erop kan scannen en borduren.
Wie kent iemand of een zaak waar ze dit doen?
Mijn vriend heeft dit ontwerp nu in zijn hoofd zitten en wil er niet van af wijken, dusja... Bibi mag op zoek gaan
Wie kan ons helpen?

Eline
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 689

candy
20-7-2013
 Meld misbruik23-1-2013 23:36:02

je kan altijd eens is kijken bij jullie familie mss zijn er wel die da wel kunne of wel op de zwarte markt in tesenderlo daar is er wel iemand die zo van die petten en t-shrit enz maken met een tekst op die werken met een computer en zo weet ik ook 1zijn in blankerberge ik weet niet van waar je bent

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-1-2013 8:20:49

hey, hoe het werkt weet ik niet zo maar heb dat eens gezien dat ze met de pc dat afdrukte en dan met een strijkijzer op de stof streek!

Misschien oplossing?

liselot
8-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 9:13:57

ik weet niet van waar je bent maar in aalter zit er iemand die dat doet ze borduren alles wat je vraagt

Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 9:48:53

Zelf borduren? Op het internet zijn programma's waarmee je tekeningen kan omzetten in borduurpatronen.
Sinds kort borduur ik zelf en ik vind het enorm ontspannend :-)

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 13:33:18

Allemaal héél erg bedankt voor de tips, voor de hulp!
Heb hier op het forum nog eens verder gezocht, want zelf borduren daar heb ik de tijd (en eigenlijk ook de goesting) niet voor en kwam de site www.ringkussens.com tegen.
Die vrouw doet perfect wat wij voor ogen hebben.
We hebben haar gecontacteerd en zij kan ons ringkussen maken
Ben helemaal in de wolken!

melissa
18-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 17:55:45

ik ben ook zelf ons ringkussen aan het borduren met me to you beertjes erop, gaat super zijn, en vind wel leuk dat het iets is waar ik zelf gemaakt heb
daarna gaan we het terug van het kussen halen en inkaderen, onze namen en onze datum zullen er op staan
groetjes melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...