Terug naar overzicht
je kan altijd eens is kijken bij jullie familie mss zijn er wel die da wel kunne of wel op de zwarte markt in tesenderlo daar is er wel iemand die zo van die petten en t-shrit enz maken met een tekst op die werken met een computer en zo weet ik ook 1zijn in blankerberge ik weet niet van waar je bent
hey, hoe het werkt weet ik niet zo maar heb dat eens gezien dat ze met de pc dat afdrukte en dan met een strijkijzer op de stof streek!Misschien oplossing?
ik weet niet van waar je bent maar in aalter zit er iemand die dat doet ze borduren alles wat je vraagt
Zelf borduren? Op het internet zijn programma's waarmee je tekeningen kan omzetten in borduurpatronen.Sinds kort borduur ik zelf en ik vind het enorm ontspannend :-)
Allemaal héél erg bedankt voor de tips, voor de hulp!Heb hier op het forum nog eens verder gezocht, want zelf borduren daar heb ik de tijd (en eigenlijk ook de goesting) niet voor en kwam de site www.ringkussens.com tegen.Die vrouw doet perfect wat wij voor ogen hebben.We hebben haar gecontacteerd en zij kan ons ringkussen maken Ben helemaal in de wolken!
ik ben ook zelf ons ringkussen aan het borduren met me to you beertjes erop, gaat super zijn, en vind wel leuk dat het iets is waar ik zelf gemaakt hebdaarna gaan we het terug van het kussen halen en inkaderen, onze namen en onze datum zullen er op staangroetjes melissa