Terug naar overzicht
ja kan bv: iedereen een kaartje geven(met de juiste kleur ) en daar staat dan geef kleur in je levenje kan ook rozen geven met de juiste kleur,of je kan ook kleine doosjes(met een verassing er in) in de kleur van de de tafel dan he en zo hebben u gasten ook bedankje of zo.Hoop dat ik u toch al iets of wat verder heb kunne helpenBen zelf nog aant zoeken hoe wij het gaan doen
Hey,Wij werken ook met kleur! Wij gaan op de tafels 'wist je datje'- kaartjes zetten van ons in gekleurd papier. Onze getuige zal afroepen welke koppels aan tafel 'rood'/'geel'/... zitten.Trekken jullie dit thema door in de fotoshoot? Zoja specifiek in de locatie? Wij zijn nog op zoek...anders tips?
Idd een kaartje of iets anders geven bij het binnenkomen met hun kleur op en daarop kan je dan een gedichtje ofzo zetten.
ey jolmade suite zelf gaan de vrouwen allemaal in een andere kleur dus dit gaat automatisch zitten in de fotoshoot; locatie zelf weten we het nog niet zo goed, de kerk is wel wat kleurrijk ingevuld met bloemen, bij het buitengaan van de kerk misschien kleurrijke ballonen loslaten? het is moeilijk... Alvast bedankt allemaal voor de goede ideeën, als jullie er nog hebben laat maar komen. xxx
Gekleurde kaarten met teksten op tafel zetten en je gasten een bijhorend kleurpotlood/wasco geven.Tekstjes zoals: blauw, omdat ik van je hougroen, voor jou zou ik alles doengrijs, je maakt me helemaal van de wijs...
Wij geven aan iedereen bij het binnenkomen een kaartje met de tafelnaam (een liefde is... kaartje).Wat kleuren betreft kun je ook bijvoorbeeld een vaas met knikkers vullen in de juiste kleur per tafel en de gasten een zakje met een 5-tal knikkers in hun kleur geven (hetzelfde kan ook met snoepjes, bruidssuikers....)
Wat je ook kan doen om mensen naar hun tafel te "roepen", is een liedje draaien waar de kleur in kwestie in voor komt, bijvoorbeeld:Rood: Rood - Marco BorsatoBlauw: Blue (da ba dee) - Eiffel 65Geel: Yellow - ColdplayGroen: It's not easy being green - Kermit the frogZwart: Black Betty - Ram JamPaars: Purple rain - Princeenzovoort...Wel een heel leuk thema!
je kan ook zo van die night of the proms lichtjes geven bij het binnenkomen, telkens met een ander kleurtje (die papiertjes kan je er zelf inschuiven)en bij de openingsdans ben je omgeven door allemaal lichtjes...
en op welk nummer kom je dan zelf binnen Chloe??? vind het ook wel heel leuk .... en dan op elke tafel een grote vaas zetten met die kleur van smarties of suikerbonen in, of snoep
heb nog een 3 tal kleuren nodig ... heb al rood, blauw, geel, groen en paars, maar moet dan ook nog een liedje bijgaan dat met de kleur is ...
wit nights in white satin zwart black velvet