Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Beemden Nijlen

23-1-2013 23:16:18
Zelf wonen we in Mechelen.
Ik ben echter afkomstig van Nijlen en mijn ouders wonen er nog.

Ik ken de Beemden dan ook al jaren als een leuk cafeetje aan 't water, maar blijkbaar verzorgen ze - in de zomer - ook feesten en recepties.

Iemand er toevallig zijn feest of receptie al gedaan? Of er al naar een feest of receptie geweest (in de zomer)?

Wij zoeken: Een plek waar we 200 man kunnen stallen in mei volgend jaar.
Met parking. En met plaats waar kinderen kunnen rondlopen.
Niet te stijf en te gebonden.
Voor een receptie en eventueel dessertenbuffet op zondagnamiddag.

In Mechelen of omgeving vind ik eigenlijk niks geschikt en naar mijn goesting (ofwel te stijf, ofwel niks buiten, ofwel niet groot genoeg, ofwel te duur naar mijn zin, ofwel ...), dus ik wil uiteindelijk "back to my roots" eventueel wel overwegen.
Waar ik eerst zei van "te ver van ons thuis", heb ik nu iets van "misschien toch ...".

Het alternatief is eigenlijk een parochiezaal zien te vinden in de geburen waar iedereen binnen kan en alles zelf organiseren. Maar dan zit je weer binnen en ik heb weinig zin om die dag veel zelf te organiseren. Voor 1 keer wil ik de controle wel es aan een ander laten.

Vriendje laat de organisatie van heel onze trouw kennelijk zo goed als aan mij over en ik zit nu al drie maand te kijken en te zoeken en te twijfelen ... Ik wil eindelijk ook wel es iets vastleggen want we trouwen knal in de communieperiode!

Martine
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2644

Marc

Meld misbruik24-1-2013 7:47:19

Hoi Martine,

september 2011 heb ik als fotograaf een huwelijksfeest bijgewoonde in "De Beemden".

Mooie locatie, met voldoende parking, vijver, speelruimte voor de kinderen, en tussen de bomen een grote tent waar de ffeesten gehouden worden.

Deze kan naar eigen smaak worden ingericht of met hulp van de eigenaars, je kan er in ieder geval iets mooi van maken.

Koppel in kwestie was zéér tevreden over de catering en de service.

Als je een beetje een idee wil hebben van wat je kan verwachten, neem dan gerust een kijkje op www.m-pictures.be , onder de gallerij "Huwelijk" in het portfolio, het album "M & J" of op mijn facebookpagina onder volgende link:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2380531360556...

mvg, Marc
www.m-pictures.be

B.

Meld misbruik24-1-2013 8:24:23

200 man omgeving mechelen ... waar je ook buiten kan

- Den Ast in kampenhout
- Lemenhoek OLV waver

en idd de beemden.

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik24-1-2013 8:27:56

Hoi Martine!

Ik heb geen ervaring met De Beemden, maar ik rijd regelmatig langs de Hullebrug (B&B op de grens Itegem-Berlaar), en daar doen ze ook geregeld tuinfeesten in tenten. Je hebt er een idyllisch zicht op de omringende weiden waar de Nete tussendoor kronkelt, en ook het feest zelf wordt heel mooi aangekleed blijkbaar (zie bv deze link: http://www.hullebrug.be/nl/gardenparty.aspx ) Ik ben er zelf wel nog nooit geweest hoor, dus kan in die zin geen commentaar geven, maar het ziet er zo mooi uit, en als ik hier in de buurt zou trouwen, zou ik daar zeker mijn licht eens gaan opsteken :-) Ik ben zelf van Limburg afkomstig, en heb net als jij een trouwlocatie gezocht in de buurt van de roots :-)

't Is maar een suggestie, misschien ben je er iets mee!

Groetjes en succes ermee!

Tinne
1-6-2013
 Meld misbruik25-1-2013 12:18:45

Twee jaar geleden was ik op een trouwfeest in de Beemden.
De receptie werd aan de vijver gehouden, wat een heel mooi zicht was. Lekkere hapjes, drankjes en zeer vriendelijke bediening.
Het feest was in een grote tent, maar deze is zeer mooi en stijlvol ingericht (je vergeet dat het een tent is :p).
Weeral een fantastische, vriendelijke bediening en een zeer mooi buffet (voorgerecht, BBQ en nagerecht).
Het enige spijtige vond ik was dat het BBQ-vlees wat te hard gebakken (en daardoor droog) was, maar ik weet natuurlijk niet of jullie voor dezelfde formule zouden kiezen...
Ik vond het een enorme aanrader!

Sarah
4-6-2011
 Meld misbruik1-7-2013 12:30:32

Hallo Martine,

Ons feest ging twee jaar geleden door in de tent van De Beemden en nog geen seconde spijt gehad van deze beslissing.

Het zijn heel vriendelijke mensen en ze staan open voor suggesties en aankleding van de zaal (onze vrienden hadden als verrassing overal grote wanddecoraties aangebracht en een confettikanon voorzien tijdens de openingsdans).

Qua budget vond ik het ook prima mee vallen. Wij hadden ook BBQ en alles was heel goed in orde. Vooral het dessertenbuffet viel kei hard in de smaak bij de gasten, daar spreken ze nu nog over. Zo veel keuze en heel veel snoeppotten! Njammie!

Meer info en foto's? Stuur me een privé-berichtje.

Groetjes,
Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info