Terug naar overzicht
Hoi!Waarom neem je ze dan niet beide? Hier in Nederland mag je in totaal 4 getuigen. Dat hoeft niet perse ieder 2 te zijn. Mag ook bijvoorbeeld de bruid 1 en de bruidegom 3 of allebij maar eentje.
Je mag hier ook in totaal 4 getuigen hebben!!! Dus als het aan mij lag zou ik ze allebei nemen, maar dat is iets wat je zelf beslist natuurlijk ;-D
Ik ken het probleem ... Ik heb ook 2 zussen, en vond het ook enorm moeilijk om te kiezen tussen beiden. Ik wou ook niet gewoon de oudste zus nemen, want dat vond ik niet fair naar de jongste zus toe. Ik heb dan gekozen voor een zeer goede vriendin, en met mijn vriend afgesproken dat mijn zussen de meters worden van onze kindjes :-) Iedereen tevreden, en ik diende niet te kiezen :-)
Je hoeft geen getuigen te nemen, dat is niet verplicht!
Inderdaad, om die eenvoudige reden nemen wij geen getuigen....niemand boos of ontgoocheld :-)
Merci allemaal , ik zal het er straks is met men vriend over hebben en dan zien we wel wat we beslissen, maar dan gaan het er eerder geen worden denk, maar om mijn 2 zussen meter te maken vind ik dan weer niet eerlijk voor mijn vriend zen broer, want ik weet niet of er meer as 1 gaat komen dusja :) maar toch merci allemaal :)
Nu beslissen om ze meter te laten worden, terwijl er nog niet eens een kindje op komst is, daar moet je een beetje mee uitkijken... Mijn schoonbroer en schoonzus hadden eens gezegd dat mijn vrouw meter mocht worden van hun volgende kindje, maar toen mijn schoonzus een jaartje later zwanger was, hebben ze besloten om toch iemand anders te vragen... Mijn vrouw is dan wel getuige geweest op hun huwelijk, maar ik vind dat het een het ander toch niet helemaal kan vervangen. Als je denk dat er problemen van kunnen komen als je je ene zus als getuige vraagt en de andere niet, zou ik er eerder voor kiezen om ze allebei als getuige te vragen. Of inderdaad geen van beide. Wij wilden/konden ook niet kiezen en hebben daarom besloten om geen getuigen te nemen.
Ik zou ze ook beide nemen, dan kan er zeker geen ruzie van komen. Ofwel geen zussen en bv. een vriendin nemen.
Wij konden ook niet beslissen dus daarom gewoon geen getuigen :) Dan is niemand op zijn tenen getrapt en als je zussen je vragen waarom er geen getuigen zijn zeg je eerlijk dat je niet tussen hen kon kiezen, dat zullen ze ook leuk vinden...
ik zou beide vragen, dan kan je er nooit spijt van krijgen en zijn ze allebei content. Dat wordt tegenwoordig veel gedaan dus.. :)