Terug naar overzicht
mert wie doen jullie die viering?wij met 'de mens'wij hebben een toffe persoon, die ons goed op weg helpt,en zelf ook teksten schrijft met de info van onsons thema wordt er ook in verwerktmaar een boekje dat af is heb ik ook nog ni...
hoi we hebben nog niemand. we hadden ' de mens' ook gevonden maar hebben totaal geen idee wat we ons daar mee moeten voorstellen. We dachten ook aan rent a priest maar dat is dan weer goddienstiger....
Hallo allemaal!Een goede vriendin van me is vorige zomer getrouwd. Zij had ook gekozen voor een vrijzinnige ceremonie en heeft dat doen met 'de mens' geregeld. Dat was heel erg mooi gedaan en ze was er supertevreden van! Het was een 'verrassingsceremonie'. De consulente van de mens heeft samen met vrienden en familie de ceremonie in elkaar gestoken, de bruid en bruidegom wisten dus niet wat er allemaal zou gebeuren. Haar ouders hebben een liedje gezongen, vrienden hebben teksten voorgelezen die over hen gingen enz, het was een heel persoonlijke ceremonie. Ook hadden de bruid en bruidegom zelf geloftes geschreven, wat heel emotioneel was. Je kan met de consulente van de mens zelf bepalen hoe jij je ceremonie wil invullen, je kan er dus iets heel persoonlijks van maken. Een digitaal misboekje heb ik niet maar hopelijk heb je hier ook al wat aan. moest je vragen hebben, shoot! Ik trouw deze zomer ook met een vrijzinnige ceremonie en heb daarvoor ook al contact opgenomen met 'de mens'. Groetjes!Marie