Terug naar overzicht
Hoi Melanie, ten eerste proficiat met jullie huwelijk.Ik ben fotograaf in bijberoep en werk over heel Vlaanderen en het zuiden van Nederland.Afstand Beerse - Den Bosch is slechts 65 km, dus zeker geen probleem.Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be of op mijn facebookpagina www.facebook.com/photographympictures en laat je overtuigen.Bij het boeken van een reportage van +10 uren, minstens 6 maand op voorhand, krijg je momenteel 25% korting.vb een reportage van 12 uren inclusief 250 km verplaatsing, en inclusief alle foto's in de hoogste resolutie op dvd zonder logo of watermerk= 630 euro excl.btwMoest je meer info of een vrijblijvende offerte willen, stuur je maar een mailtje naar info@m-pictures.besucces met je verdere voorbereidingen, mvg, Marcwww.m-pictures.be
Hey Melanie,We schelen ni zoveel, bij mij nog 512 dagen op de teller (veel te lang :-))Hier ligt de zaal al vast en DJ is in de maakWist niet dat je het gemeentehuis zo vroeg al kon vastleggen? Mss hangt da wel van gemeente tot gemeente af.Veel plezier nog met het verder plannen!!
Hoi Diny,Hier in Nederland kan het in mijn gemeente al 2 jaar van te voren. Misschien moet je eens op de website kijken van je gemeente wat daar staat. Ja die dagen, dat zijn nog zo veel. Heb er wel expres voor gekozen omdat ik dan rustiger alles kan plannen. Zeker omdat het grootste gedeelte op mij aankomt.