Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Daginvulling

24-1-2013 12:07:16
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje met de invulling van onze trouwdag. Omdat we nog op wat papieren moesten wachten kunnen we ons huwelijk pas volgende week aangeven en is de kans dus reeël dat we om 9h 's morgens zullen trouwen voor de wet. (hoe later je aangeeft, hoe vroeger je trouwt zeiden ze mij bij de dienst bevolking)

Nu hebben ze mij verteld dat het op het stadhuis maar een kwartiertje duurt en we trouwen niet voor de kerk. We hebben ook geen receptie ofzo, alleen een avondfeest dat pas om 19h begint. Wat doen wij en wat kunnen de gasten doen intussen tijd? Ik kan toch moeilijk iedereen terug naar huis sturen om 9h15 en dan verwachten dat ze er om 19h terug staan?
Wij gaan natuurlijk wel foto's trekken maar dat duurt ook geen uren.

Iemand met hetzelfde probleem of mensen die dit creatief opgelost hebben?

Bedankt!

Sara
30-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 599

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik24-1-2013 13:25:35

Misschien kan je toch beslissen om een kleine ceremonie te houden? Als je hiervoor nog tijd hebt om alles te regelen/organiseren...
En je kan ook 's middag iets gaan eten met de familie?

Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 14:00:28

Ik zou hopen dat het toch iets later wordt (zo rond 11u) en dan gaan bruchen met de familie en getuigen... Wij hebben het zo: 11u aankomst suite bij de bruid, 12u huwelijk wet, 12u broodjes bij ons thuis voor de suite (de rest gaat naar huis, de meeste vinden het net leuk dat ze naar huis mogen/kunnen voor evt hond, omkleden, ...) en dan om 18u samenkomst aan de zaal.

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 18:48:48

Indien het echt 9 u is vind ik dat je wel de mensen naar huis kan laten gaan of hen vrij laat. Ik vind niet dat je voor hen verantwoordelijk moet zijn. Uiteraard kan het dan dat niet erg veel mensen gaan komen. Ik dacht ook eerst heel de tijd iets te voorzien maar mijn vriend vond dat niet nodig en mijn zus leek dat ook absoluut niet te verwachten dus heb ik dat wat losgelaten. je mag dat natuurlijk wel doen hé! Je kan toch nog proberen om het laatste uur te verkrijgen. Wij waren als eerste en hadden 10 u30 de volgende zou dan daar achter of ervoor worden gepland maar omdat dat voor ons echt niet uitkwam mochten we plots om 11u 30. De regel op papier kan dus soms in praktijk wel verschillen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...