Terug naar overzicht
Misschien kan je toch beslissen om een kleine ceremonie te houden? Als je hiervoor nog tijd hebt om alles te regelen/organiseren...En je kan ook 's middag iets gaan eten met de familie?
Ik zou hopen dat het toch iets later wordt (zo rond 11u) en dan gaan bruchen met de familie en getuigen... Wij hebben het zo: 11u aankomst suite bij de bruid, 12u huwelijk wet, 12u broodjes bij ons thuis voor de suite (de rest gaat naar huis, de meeste vinden het net leuk dat ze naar huis mogen/kunnen voor evt hond, omkleden, ...) en dan om 18u samenkomst aan de zaal.
Indien het echt 9 u is vind ik dat je wel de mensen naar huis kan laten gaan of hen vrij laat. Ik vind niet dat je voor hen verantwoordelijk moet zijn. Uiteraard kan het dan dat niet erg veel mensen gaan komen. Ik dacht ook eerst heel de tijd iets te voorzien maar mijn vriend vond dat niet nodig en mijn zus leek dat ook absoluut niet te verwachten dus heb ik dat wat losgelaten. je mag dat natuurlijk wel doen hé! Je kan toch nog proberen om het laatste uur te verkrijgen. Wij waren als eerste en hadden 10 u30 de volgende zou dan daar achter of ervoor worden gepland maar omdat dat voor ons echt niet uitkwam mochten we plots om 11u 30. De regel op papier kan dus soms in praktijk wel verschillen...