Terug naar overzicht
Heey,Je hebt enorm veel feestzalen rondom Antwerpen. Alles hangt er vanaf wat je zoekt en welk budget je hebt, hoeveel volk jullie willen uitnodigen enzovoort..Waar ik spontaan aan denk (maar er zijn er veel meer):Brasschaat: De Groene JagerZoersel: Smoutmolen, Domein ZoerselAntwerpen: Horta, zalen van de zoo, ...Schilde: t'GravenhofOok in de buurt: Hof ter Delft, Hortensia hoeveDit zijn er maar enkelen. Gewoon zoeken op internet.Succes ermee!
Ik dacht ook direct aan de groene jager maar denk niet dat het daar goedkoop is.Je hebt ook nog de e10-hoeve in brecht. Denk dat de prijs daar gemiddeld is.
wij hebben de E10 hoeve in brecht, prijzen zijn inderdaad gemiddeld!
De groene jager is idd niet goedkoop.Het dennenhof in brasschaat De volkslust in merksemKeienhof is kalmthout is ook heel mooiWij hebben de e-10 hoeve in brecht,dat was 1 van de redelijke prijzen want ze durven nogal wat vragen he:-)
bedankt voor de reacties .. ik zal is wat meer ifo zoeken over de namen dat jullie gaven bedankt !
Hey KellyBen jij ook van in de buurt dan? Ik woon daar niet zo ver van. Al 2 x oudjaar gevierd in de e10 hoeve. :-)
Hoi Vanessa, wij zijn wonende te Schoten
Ekeren: Het KwadraatLier: Hof Van Aragon, Hof Van NazarethWijnegem: feestzaal LaurenceDeurne: 't FortjeSchilde: 's GraevenhofWijnegem: MangetoutBrasschaat: Dennenhof
Als je dan toch nog wat noorderlijker zou gaan: Strijboshof in Kalmthout. Ik heb in de E 10 hoeve wel al 2 heel geslaagde huwelijksfeesten gehad (als gast natuurlijk)
Ekeren ankerzaal 200 euro voor de zaal 1,2 euro voor een pils En op den Antwerp 475 zaal 1 euro voor een pils zaal panorama in deurne 700 euro voor de zaal maar eigen tap
De volkslust in Merksem heeft ook een heel toffe zaal en ik denk ook niet zo duur... Een aantal van de zalen die hierboven genoemd worden zijn best wel duur... Succes!
Ik heb Vandaag Het ACC van Den Antwerp vastgelegd .Mijn Rood en Wit hart en de prijs van't drinken heeft mij overhaalt (zie hier boven )