TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thalia
10-8-2013
|
24-1-2013 13:41:05
Hey Jennifer,
Mijn verloofde wou dit ook eers van Cossmo maar vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en hy had een kostuum van Cossmo aan en de prijs was best wel prijzig(dacht rond de 1700euro voor vest en broek en mss zo een gilet,da weet ik nimeer juist) Hy wou er absoluut niet zoveel geld aan uit geven.Dus heeft hy dit niet gekocht. Hy was meer voor het nochalante grijze kostuum dat wat afgerafeld was aan de kanten,maar in het echt was het TE afgerafeld. Het kostuum dat die vriend aanhad was wel mooi maar wij vonden het iets te verkreukt,de vest ging nog maar de broek was is te hard verkreukt. De bruidegom is da int sint niklaas gaan halen denk ik Hoe de kortingen enzo zijn,daar kan ik je niet mee helpen. Vele groetjes
|
|
Carrie
13-9-2013
|
24-1-2013 13:46:19
Hallo, Enkele jaren geleden zijn wij naar een homo-huwelijk geweest waar 1 van hen een Cossmo-pak aanhad van bijna 2000€ (incl hemd, schoenen, das, ceintuur enz). De andere had een mooi pak aan van Zara (300€). Persoonlijk vond ik het Zara-pak veel mooier, ook al waren ze dezelfde stijl. De stof leek degelijker en qua afwerken vond ik echt geen verschil ! Natuurlijk was de Cossm-bruidegom veel meer "echt" omda hij een heel glanzende das had enz. De Zara-bruidegom was iets klassieker (en dit kon nadien nog gedragen worden, wat bij het Cossmo-pak niet zo het geval was... hierbij zou je steeds zien dat het een trouwkostuum was) :-)
Wij gaan in de gewone winkels kijken voor een pak (Esprit, Mexx, Hugo Boss, Zara...) en in de winkel waar ik mijn kleed kocht, kopen en we een mooie feestelijkere das en pochetje... Dat lijkt ons een goeie combinatie :-)
|
|
Lore
18-5-2013
|
24-1-2013 15:18:32
Mijn vriend heeft een Cossmo-kostuum gekocht. (beetje blinkend, echt bruidegom vind ik). Wij kregen 10 % korting hierop. De kwaliteit lijkt heel goed, maar natuurlijk heeft hij dit nog maar 1 keer aangehad. Volgende maand moet hij terug om zijn maten op te nemen en dan wordt dit aangepast. (echt zoals bij een bruidje ;-))
Wij hebben dit gekocht bij Vergo in Sint-katelijne-waver (bij Mechelen)
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
24-1-2013 15:24:19
Hey Lore , thx voor je reactie, hij zou ook naar Vergo gaan in Sint-Katelijne-Waver. Mag ik vragen hoe het komt dat je 10% korting kreeg? Alle korting is welkom natuurlijk :-)
|
|
Lore
18-5-2013
|
24-1-2013 15:48:42
Hoi Jennifer, Wij kregen korting omdat ik mijn kleed gekocht heb bij Maxim's Couture. Maar ik dacht dat er in januari ook kortingen waren (opendeurdag ofzo...) Dus misschien heb je nog net kans :)
Wij hadden een heel vriendelijke dame. Zij ging eerst met ons een rondje doen en wij mochten aanduiden welke vesten we mooi vonden. Zij zei ook wat zij mooi vond staan en wat niet (en het was echt niet het duurste dat zij het mooiste vond!) Ook als het echt lelijk was, zei ze onmiddellijk dat de vest uit moest:)
Je kan een stofje van je kleed meenemen, zo kijken ze welke kleur hemd kan en wat niet kan. Ik vond het een echte aanrader!
|
|
Chantal
16-6-2012
|
24-1-2013 20:52:25
Heyla Mijn ventje had een Cossmo kostuum en ik vond hem adembenemend mooi! Heel goede kwaliteit (is al een keer naar de droogkuis geweest) en hij heeft zijn kostumm nog eens gedragen voor het feest van zijn ouders die 40 jaar getrouwd waren (met een andere das en hemd)...dus afhankelijk van het kostuum kun je deze zeker en vast nog achteraf dragen! Het was inderdaad een prijzig kostuum (ik denk dat de zijne met alle accesoires inclusief zo'n 1700 euro heeft gekost (3-delig kostuum, pochet, das, riem, sokken en schoenen)). Mijn kleed heeft evenveel gekost en die draag ik maar 1 keer, zijn kostuum kan hij nog deftig afdragen dus naar onze mening zeker zijn geld waard! Hij heeft zijn kostuum gekocht bij DeVille in Turnhout. Moest je benieuwd zijn naar hoe hij er uit zag..hier een link naar onze trouwfoto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4069924660674... Veel succes met de zoektocht alleszins!! Lieve groetjes Chantal
|
|
Jennifer
7-6-2013
|
25-1-2013 9:48:47
Zeer mooi kostuum Chantal ! En heel mooi kleed ook, jullie vormen een mooi paar ! :-)
Wel, vandaag is mijn verloofde op stap met zijn schoonmoeder voor een Cossmo-pak. Hij is naar Sint-Truiden omdat een winkel daar 30 tot 50% korting geeft door verbouwingen. Hopelijk vind hij daar iets ! Zoniet, dan zal hij doorrijden naar Vergo in Sint-Katelijne-Waver.
Merci voor alle tips. Grts Jennifer
|
|
Katrien
11-5-2013
|
5-3-2013 9:42:38
Mijn verloofde heeft ook een cosmo kostuum gekocht ik ben ook eens benieuwd, hij is er achter geweest bij de waele in sint niklaas :)
|
|
Kim
13-7-2013
|
29-7-2013 21:10:52
Mijn man heeft ook een cosmopak gekocht, duurder dat wel maar absoluut de moeite waard. Hij was prachtig. Zijn hemd was flinterdun en heel licht en comfortabel, zijn pak had een glans die afhankelijk van het licht van kleur veranderde. Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden :). (ok, ik ben misschien een beetje bevooroordeeld gezien ik de bruid ben, maar toch, een aanrader!) Een man moet ook schitteren die dag, niet alleen de bruid :)
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|