Terug naar overzicht
Wij betaalden bij de drukker 2.42€ per uitnodiging en nog een 161 euro drukkosten. Voor 110 stuks was dit dus 427.2 €. Het waren uitnodigingen van Buromac. De binnenkant precies gemaakt zoals wij het wensten en proefdruk zoveel je wenst.
Wij betaalden via vistaprint nog geen 100 euro voor 140 kaarten. Wel zat er korting bij (kwam normaal op 140!)En vind ze super mooi!
Wij hadden voor 60 uitnodigingen all-in een 210 euro betaald (incl. drukkosten, opstartkosten en tweezijdige druk). Deze waren van La vie en Rose en hadden ook een kleine kaartje met de uitnodiging voor het avondfeest.
Hoi,ik ontwerp ze zelf en laat ze digitaal drukken.150 stuks enkel aan 1 zijde bedrukt (het is een 3 luikje) is ongeveer 140 euro.
Indien je er met de post verstuurt moet je de frankeerkosten ook mee rekenen. Als het buiten formaat is, is dit dubbel tarief en dat kan dus snel oplopen.
De onze komen van cartarosa. Het was 427 euro voor 150 uitnodigingen en kleine kaartjes. OP het resultaat is het nog even spannend wachten...
hey de mijn komen van vistaprint en heb voor 70 kaarten nog geen80euro betaald je moet wel niet onmiddelijk bestellen je maakt ze maar nog niet bestellen daarna krijg je mails met kortingen zo heb ik er maar 60 betaald ipv 70 grts
Zelf gemaakt, uitnodiging uit twee delen (twee kaartjes éénzijdig bedrukt), met een apart gemaakt hoesje uit rood karton. Er gingen drie kaartjes (dus anderhalve uitnodiging) op één A4. Karton van Ava, stempel gekocht en splitpennetjes en enveloppen gekocht bij Ava, laten printen in Etterbeek bij een copycenter. 120 uitnodigingen. Totale kostprijs: 130 euro.
bij ons 120 stuks voor 400€ (druk en opstartkosten bij)
Hey,wij hebben 140 uitnodigingen in 2 verschillende versie's (receptie en avondfeest).Ze zijn wel gedrukt op een licht karton en in letterpress.Wij betaalden 525€.
Hallo, wij hadden 150 uitnodigingen besteld en we hebben zo'n 525 euro betaald. Je moet kiezen waar je jezelf goed bij voelt! uiteraard is de prijs ook belangrijk, maar ik zeg altijd: je trouwt maar 1 keer
Wij gaan de onze bestellen bij Hürkan Weddingcards Matbaa İzmir en zullen 40 euro betalen voor 70 uitnodigingen. Ja u leest het goed! Heel goedkoop. Laat u niet afschrikken doordat het een Turk is en vanuit Turkije werkt. Hij is ZEER betrouwbaar en levert geweldige service! In deze prijs zit dus alles in. (behalve postzegels natuurlijk )xxx
Wij hebben 100 uitnodigingen van La vie en Rose met 3 verschillende teksten (dus extra drukkosten) en wij betalen €360 (inclusief de menukaarten)
Mieke, bij wie heb jij je Letterpers kaarten laten drukken, want er is niet zoveel aanbod hierin, dus ik ben nieuwsgierig (ook naar je kaartje).