Terug naar overzicht
heyer is een winkeltje in gent waar ze zo 'n kleren hebben, in elk geval toch voor vrouwen, en waar ze ook zo'n zaken op maat maken, misschien ook voor mannen... ik weet de naam niet meer maar de straat noemt 'straatje zonder einde' en is een zijstraatje van de 'langemunt' dus echt in t centrum. 't is een doodlopend straatje en winkel is op t einde. ze zijn er in elk geval heel vriendelijk en behulpzaam...groetjessas 677
Hey,ja, daar hebben ze dat ook voor mannen, maar da's niet echt een chique winkel hé, dus verschiet niet als je er binnen wandelt. Het is een meer alternatieve winkel waar je ook piercings en dergelijke kunt kopen, maar de kledij ziet er wel prachtig uit.Groetjes,Lieve
Als zelf metal/goth zijnde persoon kan ik u toch al 3 goeie winkels doorgeven:In Gent: Lange munt: the street (ligt precies in zijstraatje)Kortrijksepoortstraat: BoothillIn Antwerpen: the Fanz (ofzo iets)En je kan ook via internet mooie kledij bestellen uit Duitsland. http://www.x-tra-x.de/ Er zijn ook 3 winkels in Duitsland: Karlsruhe, Olm en Berlijn.
Heykes,allemaal alvast bedankt... Kunnen we onze zoektocht beginnen ;-) Hij is trwns van tegen Gent, dus weet die winkels wel zijn...Ik hou jullie op de hoogte ;-)
Neem anders eens contact met Veerle Vermeire, zij heeft reeds een historisch kleeij gemaakt. Ze is woonachtig in Oostakker 09/231.21.75 - 0497/36.23.67