Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

model elsa coloured shoes

24-1-2013 15:47:20
Hoi

Voor mijn bruidsschoenen ben ik aan het twijfelen.
Ik wil er graag van elsa coloured shoes (daar ben ik al uit :-)) maar twijfel tussen de modellen 'penny' en 'mabel').
Penny heeft een kanten tip wat ik echt prachtig vind maar ik heb niks van kant in mijn kleed. Moet dat? Heb zo het idee dat het anders niet echt matcht met mijn kleed...
Anders zou ik voor Mabel gaan, vooral de sluiting vind ik een mooi detail.
Your opinion please :-)

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 774

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik24-1-2013 16:57:25

Hallo,

ik vind mabel het mooist, zeker als je geen kant in je kleed hebt

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 18:12:52

Penny!

krista
9-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 18:22:58

Hallo Vanessa,
Ik heb vandaag de beide modellen in het echt gezien.
Ik moet zeggen, ik vond de Penny heel mooi maar in mijn kleed komt geen kant voor wel pareltjes dus kon ik die niet nemen.
Waar je vooral rekening mee moet houden is met de hak.
Je moet een hele dag rondlopen op je schoenen.
De penny heeft een heel dun hakje, daar moet je gewoon zijn van op te lopen.
De mabel heeft een dikker hakje en loopt comfortabeler..
Ik heb gekozen voor het model adela.
groetjes

lien
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 21:43:05

ik heb de penny :-) !! ik vind dus deze het mooiste :-), de mabel vind ik net iets klassieker.
in mijn kleed zit wel kant, en ik kan je redenering wel begrijpen, ik zou precies dan ook liever een schoen hebben zonder kant.
wat betreft comfortabel, ik vond de penny heel erg makkelijk zitten, maar ook dat is weer persoonlijk en hangt van voet tot voet af.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik25-1-2013 9:04:54

Ok bedankt meiden.
De mabel is inderdaad klassieker maar mijn kleed is ook vrij klassiek dus het zal de mabel worden.
Krista, waar heb jij deze schoenen gepast? De adela is trouwen ook heel mooi he, zo met dat V-tje vooraan, da's een heel mooi detail!
Lien, als je een kleed hebt met kant, is de penny werkelijk prachtig, dat maakt het helemaal af :-)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik25-1-2013 17:42:14

Hoi Vanessa,
Ik ben mijn schoenen gaan kopen bij Youniek, mijn kleed komt ook van daar dus ik heb alles in dezelfde winkel gekocht.
Super vriendelijk en super service.
Zeker aan te raden....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...