Terug naar overzicht
Hallo,ik vind mabel het mooist, zeker als je geen kant in je kleed hebt
Penny!
Hallo Vanessa,Ik heb vandaag de beide modellen in het echt gezien.Ik moet zeggen, ik vond de Penny heel mooi maar in mijn kleed komt geen kant voor wel pareltjes dus kon ik die niet nemen.Waar je vooral rekening mee moet houden is met de hak.Je moet een hele dag rondlopen op je schoenen.De penny heeft een heel dun hakje, daar moet je gewoon zijn van op te lopen.De mabel heeft een dikker hakje en loopt comfortabeler..Ik heb gekozen voor het model adela.groetjes
ik heb de penny :-) !! ik vind dus deze het mooiste :-), de mabel vind ik net iets klassieker.in mijn kleed zit wel kant, en ik kan je redenering wel begrijpen, ik zou precies dan ook liever een schoen hebben zonder kant.wat betreft comfortabel, ik vond de penny heel erg makkelijk zitten, maar ook dat is weer persoonlijk en hangt van voet tot voet af.
Ok bedankt meiden.De mabel is inderdaad klassieker maar mijn kleed is ook vrij klassiek dus het zal de mabel worden.Krista, waar heb jij deze schoenen gepast? De adela is trouwen ook heel mooi he, zo met dat V-tje vooraan, da's een heel mooi detail!Lien, als je een kleed hebt met kant, is de penny werkelijk prachtig, dat maakt het helemaal af :-)
Hoi Vanessa,Ik ben mijn schoenen gaan kopen bij Youniek, mijn kleed komt ook van daar dus ik heb alles in dezelfde winkel gekocht.Super vriendelijk en super service.Zeker aan te raden....