TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
30-6-2007
|
19-10-2006 20:02:01
Proficiat met je huwelijk, Vanessa. Prachtige foto's! Wij trouwen ook in KvL volgend jaar op 30 juni. Wat hadden jullie als menu genomen? Dessertenbuffet of alleen huwelijkstaart? Ik zag op de foto's een tafel met kaas, vlees en brood, was dat voor na het eten? Wij zijn al eens in het kasteel gaan eten met onze ouders en toen hadden we wel voldoende gegeten, maar toen hadden we ook wel meer dan 3 gangen gekregen. Hadden jullie genoeg? Je kan mij ook e-mailen sysewyn@hotmail.com
Groetjes, Sylvia
|
|
Veerle
29-9-2007
|
20-10-2006 17:58:02
Hey! Kheb ook eens je fotos bekeken, en kmoet zeggen je had een heel mooi kleed aan. Ook de sluier was prachtig. Heb je die in dezelfde winkel als je kleed gekocht? Ik ga ook een sluier dragen, komt weer helemaal in he.
Groetjes, Veerle 29/09/2007
|
|
Vanessa
9-9-2006
|
22-10-2006 10:12:42
Hello
Ik heb eventjes niet kunnen antwoorden, maa rhier ben ik weer. Eventjes over mijn kleed, ik heb ze bij Pierre-Yves gekocht, collectie 2005 nog, want 2006 stond me niet aan. De sluier is van hetzelfde merk Pronovias, maar heb ik in Engeland gekocht (wel erg prijzig omv het handwerk een 400 euro), maar mijn kleed was niet zo erg duur, dus ja...
Over het feest zelf: We zijn in de voormiddag in de kerk getrouwd en meteen aansluitend aan ons feest begonnen. 12u30- 14u30 receptie (voor iedereen ook degenen die niet bleven) daarna diner (met 3 gangen - koffie met mignardise - pronkstuk <was chocolademoelleux met ijs> en dan vanaf het dansfeest rond 20u kaas-en charcuteriebuffet) - vanaf 17u30 was er een korte receptie voor de mensen van het dansfeest, die kregen koffie met mignardise, pronkstuk en buffet.
Het was genoeg voor ons, maar zoals altijd zijn er die het te weinig vinden, dat kan je niet vermijden, daar mag je trouwens ook niet te veel aan denken uiteindelijk. Deze formule was voor ons de beste want ik had een 60-tal gasten op hotel die uit eht buitenland kwamen en de dag erna deden we nog een activiteit met hen. We zijn gestopt om 2u 's morgens, maar het had nog lang kunnen doorgaan ;-) als je weet dat we al van 20u aan het dansen waren en aan het feesten sinds de middag...
Hopelijk zo duidelijker voor jullie
Groetjes Vanessa
|
|
Sylvia
30-6-2007
|
23-10-2006 20:10:35
Hey Vanessa, Bedankt voor de info. Ik heb mijn kleed ook bij Pierre-Yves gekocht, 2w geleden, van Rembo Styling. Ik ben er superenthousiast over. KvL vind ik nog steeds een mooie feestlocatie, maar ik had hier op het forum al negatieve commentaar gelezen. Ben blij dat jij toch tevreden bent. Nog veel geluk met jullie huwelijk. groetjes Sylvia (30/06/2007)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|