Nu Online
Momenteel zijn er 681 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beetje hulp gezocht aub???

24-1-2013 20:25:00
Ik kom er niet uit...
Wij twijfelen tussen drie feestzalen. ze hebben elk hun voor- en nadelen
1) Torenhof in Westerlo. Was een heel goed contact. Bij mooi weer heel mooi in de tent, die bovendien ook erg ruim was. nadeel, wat als het echt slecht weer is?
2) Hof van Beatrijs in Lier : erg mooie zaal (symforosa) maar niet erg groot voor 150 gasten op een dansfeest achteraf te hebben. Hele mooie tuin ook. Nadelen: contact met de moeder van de uitbaatster verlief nogal stroef, erg zenuwachtige vrouw. Bij slacht weer vrees ik dat de zaal krap gaat worden. Geen toog
3) Hof van Nazareth in Lier : mooie ruime zaal, hele mooie tuin ook. Contact verliep goed. De duurste van de drie uiteraard...

Welke zouden jullie kiezen en waarom. Ik kan echt niet beslissen. Ik weet ook niet welke voordelen het zwaarst opwegen tegen de nadelen

Wie kan me advies geven?

Alvast bedankt

sara
28-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1255

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 20:35:27

Bij het Torenhof is de zaal dan in een soort tent? Ik ken de zaal niet...

Als dat effectief zo is, zou ik het persoonlijk niet doen.. Ooit naar een babyborrel geeest en het was toen erg slecht weer en dan is dat eigenlijk toch wel minder aangenaam..
Maar misschien is het in het Torenhof heel anders hé..
Hof van Beatrijs zijn wij niet gaan kijken.. Eerder omdat ik nogal vaak had gelezen dat het contact wat stroever verliep.. Blijkbaar was dit bij jullie ook zo..
Hof van Nazareth.. Daar doen wij ons feest ook.. Dus dat draagt natuurlijk mijn voorkeur hé Ik veronderstel dat je dan de koetszaal zal gebruiken aangezien er 150 personen aanwezig zullen.. En die is idd wel ruim genoeg met een mooie toog..
Spijtig aan deze zaal vond ik dat ze zo wat in 2 verdeeld is door de toog in het midden.. (Wij hebben de Salmonzaal) Maar voor de rest een héél mooie zaal en tuin natuurlijk hé..
Wel duur natuurlijk.. Als ik het allemaal uitreken val ik elke keer achterover.. Ik verwacht er dan ook érg veel van.. Maar alle reacties en commentaren die ik er al over gehoord heb zijn allemaal zéér positief..
14 januari is er een valantijnsdiner waar wij naartoe gaan.. Al een voorproefje op wat er komen gaat
Succes met de beslissing!

sara
28-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 20:46:25

Bedankt voor je reactie
dit is de tent van het torenhof : http://www.torenhof-tongerlo.be/Default.aspx?tabid=75&a...

hof van beatrijs was de goedkoopste van de drie en ik vond de tuin erg mooi ook maar als het weer wat tegenzit gaat de zaal te klein zijn vrees ik. Dan zit ik liever met slecht weer in de ruime tent van het Torenhof. Ze kan helemaal dicht en er is eventueel ook verwarming (het was er erg fijn van temperatuur toen we dinsdag zijn gaan kijken, en toen was het echt koud buiten)

Hof van Nazareth draagt hier ook de voorkeur weg maar idd zo prijzig.... Wij zouden idd dan gebruik maken van het koetshuis...

Enkele weken geleden zou ik blij geweest zijn als we één zaal naar onze zin vonden en nu kunnen we niet kiezen...

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 20:55:18

Heel mooie tent van het Torenhof... Maar ook wel een heel andere stijl als het Hof van Nazareth hé...

Dat is dus iets dat jullie moeten uitmaken.. Het ietwat modernere Torenhof of het wat klassiekere Hof van Nazareth..
Is er ook airco in de tent? Want voor hetzelfde geld is het 30° op jullie trouwdag
En hoe groot is het prijsverschil met het Torenhof als je ongeveer hetzelfde neemt?? Heb je dat al eens uitgerekend?
Wij twijfelden tussen De Waerboom in Asse en Hof van Nazareth.. Het prijsverschil tussen de 2 kwam neer op 1500 euro..
Uiteindelijk het duurste gekozen omdat we hier wel de mooie tuin konden gebruiken terwijl in De Waerboom het een dakterrasje zou zijn en een zaal onder het dak..

sara
28-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 20:58:13

Het torenhof is maar een paar 100€ goedkoper maar is een iets uitgebreidere formule. Dus iets meer dan het HVN voor iets minder geld. Zo gek veel verschil zit er dus niet op. moeilijke keuzes allemaal. (luxeprobleem :) )Er is idd ook airco voorzien en er is een tuin rond de tent

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 21:00:26

Hallo,
Als je zegt dat nu de temperatuur er warm genoeg was dan hoef je je geen zorgen te maken in juni! Blijkbaar is de verwarming er dan toch ok? Er is enorm veel verschil in tenten. Torenhof ken ik niet maar de andere 2 wel. Ik ben er al naar feesten geweest maar eerlijk gezegd kan ik niet zeggen dat de zalen mij memorabel over komen. Ik kan er niets slechts van zeggen, het waren normale feesten maar dat is het dan ook, eigenlijk weinig herinneringen aan.

lien
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 21:34:59

waarom kies je niet voor de zaal boven in het Torenhof ??

sara
28-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 22:03:17

@lien, die is te klein

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik25-1-2013 1:38:02

In een tent is een juiste temperatuur essentieel, als die te laag is, wat uiteraard ook in de zomer kan gebeuren, kan je feest in een nachtmerrie eindigen. Je gasten zeggen niets, maar vertrekken gestaag naar huis.

Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik25-1-2013 6:32:36

Hallo, ik ben in september naar het huwelijk van m'n schoonbroer en schoonzus geweest in de tent in het Torenhof! Ik moet zeggen, dat was dik dik dik in orde! Het is een hele mooie locatie, je kan de mensen buiten ontvangen als je wil.
Die dag was het zo'n 15 graden, maar na 18u werd het echt koud. In de zaal was het toch aangenaam warm. Ik vind het personeel vriendelijk, het eten was echt lekker. Ik ben nogal een moeilijke eter en toch heb ik m'n buikje goed rond gegeten Allez, ik heb nadien van andere gasten ook gehoord dat ze het een fantastisch feest vonden
Succes met het kiezen!

Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik25-1-2013 6:34:04

Oh ja, mss klein detail, op dat huwelijk waren 170 gasten aanwezig en iedereen had genoeg ruimte en de dansvloer was ook meer dan voldoende groot!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info