Nu Online
Momenteel zijn er 367 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkje ouders en grootouders

24-1-2013 21:46:42
dag iedereen
graag even jullie mening. gaande weg begin ik een idee te vormen van het bedankinscadeau.
aangezien wij al in mei trouwen en ons feest pas in juli geven hebben we op hoop van zegen de foto's al op dvd van de fotograaf gekregen. met dit in ons gedachten denken wij eraan om een huwelijksfoto op canvas of in fotokader aan onze ouders en grootouders te geven.
ik weet dat ze hier zowiezo om zouden vragen dus lijkt me wel leuk als ze dit dan als verassing krijgen.
nu is mijn vraag wat zouden jullie doen canvas of gewoon fotoafdruk in een mooie kader.
en zouden jullie een groot exemplaar nemen of een gewone fotogrote?
alvast bedankt

ine
11-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 695

debora
18-7-2014
 Meld misbruik24-1-2013 21:51:21

Wij gaan voor onze ouders hetzelfde kado doen.
Zou ook vooral zien wat het beste past bij hun interieur.
Ouders van ons beiden hebben meer een klassiek interieur, dus zij gaan van ons een grote foto in een mooi kader krijgen... Canvas zou bij hun echt nie staan...

Sylvia
15-6-2013
 Meld misbruik25-1-2013 12:45:38

Wij doen het ook met een kader. deze hebben we gevonden bij Leonidas waarbij ze in de frame de naam en datum in graveren. Heel origineel vonden wij!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...