Terug naar overzicht
Wij hebben 15 personen suite, 70 receptiegasten en 115 avondfeestgasten (als ze allemaal gaan komen). Dat maakt 200 personen. De ceremoniemeester raadde ons aan dit aantal door 2 te delen. We gaan er dus 100 maken te meer omdat het op een zaterdag is. Mochten er meer dan 100 mensen zijn, kunnen degenen die laatste toekomen samen kijken.
Oke dank u Rebecca!Wij zitten met 36 receptiegasten , 197 avondfeest. suite en wijzelf inbegrepen al. Dus een 100 à 120 boekjes dan ?
Ja, ik zou er een 100 à 115 doen. Ik ga bij het ontvangen van de bevestigingen voor het feest ook even polsen of de mensen naar de kerk komen of niet. Zo kan ik het aantal toch nog wat bijsturen indien nodig.Ik denk ook dat je meer kans hebt op kerkgasten als je receptie en avondfeest qua tijd niet veel uiteen ligt. Wij trouwen vb voor de kerk om 14u30, rond 15u45 gedaan en dan om 16u45 receptie (half uurtje rijden). Zo kunnen de mensen ook meteen doorrijden. Als je de mis vb op de middag doet en dan 5 uur tussen voor de receptie heb je meer kans deat er wat minder mensen komen (zeker indien ze van verder moeten komen).
Wel wij moeten straks naar meneer pastoor om alles te overlopen en datum vast te leggen ook, en zou eventueel vragen om rond 14.30 à 15u te trouwen. bij ons is feestzaal een 15 à 20min rijden .. eens de mis in elkaar zit en zelf keer kijken hoe of wat wanneer we de mensen kunnen laten komen heb daar niet echt een zicht op nu nog niet toch .. zowiezo tussen kerk en receptie moeten er foto's getrokken worden dit gebeurd wel op locatie zelf waar feestzaal is. weet ook niet echt wat het minste van duur is van de mis , wil niet zo'n heel lange mis hebben 1u à 1.15u is goed. vriendin van mij 1u45min.. was bijna in slaap vallen :)Qua teksten , om in u misboekje te stoppen , waar haal jij deze ergens een bron ofzo ? groetjes x
Ik kijk vanavond es thuis op mijn pc, heb daar enkele goeie links staan en zal ze u geven dan :)
Hey Tiny Op trouwplaza kan je de indeling voor een misboekje vinden en ook teksten. Groetjes en veel succes Evy
Dank u Evy!!