Terug naar overzicht
Een slow kan iedereen wel dansen denk ik.Je kan deze ook al meteen met iedereen delen, en dus niet alleen op de dansvloer staan. Dan heb je ook direct al veel volk op de dansvloer.
Gohseg, een flashmob vind ik helemaal geen slecht idee! Of zo'n ringdans moment; snapje, zoals je vaak in films ziet waar iedereen eventjes in het midden zijn ding doet en iedereen errond staat te klappen en aan te moedigen... of zoals bij Elke Van Elderen en Regi, waar het dansfeest al een tijdje bezig was voor de openingsdans begon. Zo was de stap ook niet zo groot om ineens eventjes de openingsdans te doen.
Samen met andere getrouwde koppels een openingsdans doen. De DJ kan dan zeggen dat iedereen op de dansvloer mee moet komen voor de openingsdans?
Haha mijn vent zegt hier altijd zo een openingsdans gaan we da wel doen moesten we nu eens de polonaise doen. Die van mij heeft ook geen ritme. Maar een tegenplakker ga er wel van af kunnen zeker?? maar dan is het ook de bedoeling dat je nog met je ouders, broers, grootouders... danst. Vermenigvuldigen :)
Vraag aan je ouders en schoonouders op tijdens de openingsdans ook met elkaar te dansen? Dan staan jullie daar toch al met 3 koppels...
In iedere plaat is een beat toch wel te bespeuren, met een beetje goed luisteren en wat oefening, moet dit toch wel lukken.
Mijn partner wil echt pertinent niet dansen. Er zit totaal geen ritme in en hij hoort het ritme ook niet in een nummer. Dus een slow gaat ook al helemaal niet.(hebben we wel eens geprobeerd.) Mijn ouders zouden eventueel nog wel mee willen dansen. Mijn schoonmoeder en haar vriend verwacht ik van niet.