Terug naar overzicht
of de bloemist brengt de kerk in orde of een paar mensen van de familie of vrienden.
En moet je dan echt op zoek gaan naar een bloemist die dat wil doen? Of doen ze dat over het algemeen allemaal wel?
Ik heb enkel bloemisten gevonden die het wel doen. Dat zit bij sommigen in de prijs, bij anderen moet je hier ectra voor betalen. Ik raad je aan om voldoende bloemisten af te gaan en te vergelijken. De service die je in de winkel krijgt, zal je ook in hun werk op jullie dag terugvinden.
de bloemenwinkel zorgt dat alles inorde word gebracht in de kerk zowel de stoelversiering als de bloemstukken worden door hen verzorgt
De bloemist die wij gecontacteertd hebben brengt ze naar de kerk en doet alles zelf en blijft bij de mis tot deze gedaan is en brengt het altaarstuk naar de feestzaal door. wij moeten ons dan over niks zorgen makendus best eens even informeren bij bloemisten of spreek mensen aan die je vertrouwd dien om de stukken en bloemen gaan en die het doen in de kerk
Bij ons doet de bloemist het ook moeten er niks van aantrekken !! Maar zeker overal horen want prijzen zijn soms enorm verschillend !!!
Hier gaat de familie het doen! (mijn broer is onze ceremoniemeester).We gaan van tevoren al eens zien hoe ik het precies wil ;)
Allemaal heel erg bedankt, ben al goed verdergeholpen! Zijn er mensen die een bloemist in het Antwerpse kunnen aanraden?
Enig idee welke bloemist dit doet in het Limburgse? ;-)
Bedankt voor de tip Jan!
Mijn mama gaat het bloemstuk voor de kerk maken en ook de bloemstukjes voor de stoelen. Wij hebben aan twee tantes gevraagd of zij die voor ons willen gaan hangen/zetten. En dat is dus ook geregeld :)