Terug naar overzicht
Hey ik heb de Forza van Marylise, dit is een beetje hetzelfde model + waarschijnlijk ook wel dezelfde stof aan de foto's te zien, dus denk dat de prijs gelijkaardig zal zijn :). Heb mijn kleed besteld bij La Sposa en daar kostte het 1395 zonder retouches (deze komen op 25 euro per uur denk ik, maximum 125 in totaal als ik me niet vergis)
Bedankt Marjan, Forza is ook heel mooi!
Ik had ook een Marylise en heb 1695 eur betaald, zonder retouches :-). Ik had wel een model uit de collectie van Marylise in samenwerking met Pierre-Yves en dus niet uit de gewone collectie. Ik denk dat je ongeveer 1250 à 1700 eur mag rekenen voor een kleed van Marylise, afhankelijk van de collectie :-).Groetjes!Evelien
De Fuego is volgens mij dezelfde jurk als de Forza, gewoon een ander kleur. Ik heb voor de Forza 1395€ betaald.
Ik heb een Marilyse gepast van seizoen 2013 voor 1495€ zonder retouches
@Sabrina: ik heb de Forza aangehad in het wit (of ze zeiden mij toch dat deze ook Forza heette) en die had precies een iets andere band dan de Fuego, maar voor de rest wel exact hetzelfde naar ik mij herinner... Dusja weet ook niet echt waarom ze een andere naam hebben gekregen dan :D
Ik denk dat het rond de 1300-1500 euro schommelt. Alles wat ik van Marylise gepast heb, draaide rond die prijs!
Ik heb de Infinito gekozen, 1400 euro
oh mooie keuze, heb ik ook aangehad maar is het uiteindelijk niet geworden :) mijn marylise komt wel uit de vorige collectie 2012, en betaal ergens tussen 1200 - 1300.
hey iemand ook een idee van deprijs van de floretta van marylisegrts
1445€ zonder retouches voor de NOVA ;-)
Ik had ook een kleed van Marylise (model Malena)Prijs 1390, maar gekocht met korting aangezien collectie 2010)Groetjes,Sonja