Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inlopen schoenen?

25-1-2013 19:32:11
Hey bruidjes,

Ik heb een gok gewaagd en mijn schoenen besteld via Tsjari - bruidsschoenen.
Ze zijn gisteren toegekomen en ik moet zeggen dat ze er exact hetzelfde als de foto uit zien. De maat is ook goed maar ze zitten niet echt comfortabel .
Ik zal pijnlijke voeten hebben als ik ze niet inloop.
Maar daar heb ik wat schrik voor.. Ze zijn in ivoorkleurige stof en ik vrees dat ze misschien vuil zullen worden als ik er thuis constant mee rondloop.
Ik heb al op internet zitten zoeken naar alternatieve ideetjes maar ik weet niet of ik dat wel zou uitproberen. Sommige raden aan om ze vol te proppen met nat krantenpapier, natte kousen en de vriezer binnen, bij de schoenmaker laten uitrekken (misschien ook kans op vlekken??).
Lopen jullie allemaal jullie schoenen in?

Groetjes

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 672

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik25-1-2013 19:40:40

Ik loop zelf ook mijn schoenen in om op de dag zelf geen pijnlijke voeten te hebben en van in huis te lopen zullen ze wel niet zo vuil worden he !!!

Ann
18-5-2013
 Meld misbruik25-1-2013 19:55:58

Ik heb hetzelfde!

Ze zijn prachtig, de goede maat, maar ze nijpen wel heel erg! En ik heb ook wat schrik om truukjes uit te testen, ziet dat er dan een vlek op komt :(

Inderdaad thuis inlopen als je de strijk doet enzo ;) Als je net gepoetst hebt ;)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik25-1-2013 20:02:54

Ik had mijn schoenen eigenlijk niet ingelopen, ik had ze wel een aantal uurtjes aangedaan terwijl ik in de zetel zat. Zo werden ze niet vuil en konden ze toch nog iets rekken en zich naar mijn voeten zetten. Verder heb ik er ook kousen in gedaan (geen natte) en ik vond dat dat ook wel geholpen heeft. Maar de dag zelf eigenlijk geen last gehad tot tegen het avondeten...en onder tafel zag toch niemand dat ik ze had uitgedaan :).

lore
10-8-2013
 Meld misbruik26-1-2013 9:17:34

Hey,

ik heb dat probleem ook :) , maar als ik thuis ben en idd net gepoetst heb doe ik ze aan met kousen en stap ik er mee rond, of als ik moet werken (op bureau thuis) doe ik ze ook aan, elke momentje dat er is doe ik ze aan omdat ik ook schrik heb dat ze gaan nijpen op de dag zelf:) mij hebben ze ook al gezegt een nachtje nat krante papier erin, maar krante papier geeft toch zwart af en ik heb lichte schoenen? vandaar ookal zijn het maar 5 minuutjes elke moment doe ik ze aan :)

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-2-2013 13:46:21

Hey,
Ik heb ondertussen van die schoenspanders gaan halen in de Blokker. Ze zitten ondertussen een kleine week in mijn schoenen en ik heb ze vandaag nog eens gepast.
En ja, het werkt . Ze zitten al stukken beter!
Ik zal ze wel nog wat aandoen thuis om ze naar mijn voeten te zetten maar pijn zal ik niet meer hebben.
Voor de prijs moet je het ook niet laten. Ze kosten iets van een 3€.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...