Terug naar overzicht
Ik loop zelf ook mijn schoenen in om op de dag zelf geen pijnlijke voeten te hebben en van in huis te lopen zullen ze wel niet zo vuil worden he !!!
Ik heb hetzelfde!Ze zijn prachtig, de goede maat, maar ze nijpen wel heel erg! En ik heb ook wat schrik om truukjes uit te testen, ziet dat er dan een vlek op komt :(Inderdaad thuis inlopen als je de strijk doet enzo ;) Als je net gepoetst hebt ;)
Ik had mijn schoenen eigenlijk niet ingelopen, ik had ze wel een aantal uurtjes aangedaan terwijl ik in de zetel zat. Zo werden ze niet vuil en konden ze toch nog iets rekken en zich naar mijn voeten zetten. Verder heb ik er ook kousen in gedaan (geen natte) en ik vond dat dat ook wel geholpen heeft. Maar de dag zelf eigenlijk geen last gehad tot tegen het avondeten...en onder tafel zag toch niemand dat ik ze had uitgedaan :).
Hey,ik heb dat probleem ook :) , maar als ik thuis ben en idd net gepoetst heb doe ik ze aan met kousen en stap ik er mee rond, of als ik moet werken (op bureau thuis) doe ik ze ook aan, elke momentje dat er is doe ik ze aan omdat ik ook schrik heb dat ze gaan nijpen op de dag zelf:) mij hebben ze ook al gezegt een nachtje nat krante papier erin, maar krante papier geeft toch zwart af en ik heb lichte schoenen? vandaar ookal zijn het maar 5 minuutjes elke moment doe ik ze aan :)
Hey,Ik heb ondertussen van die schoenspanders gaan halen in de Blokker. Ze zitten ondertussen een kleine week in mijn schoenen en ik heb ze vandaag nog eens gepast.En ja, het werkt . Ze zitten al stukken beter! Ik zal ze wel nog wat aandoen thuis om ze naar mijn voeten te zetten maar pijn zal ik niet meer hebben.Voor de prijs moet je het ook niet laten. Ze kosten iets van een 3€. Groetjes