Terug naar overzicht
wij zijn ook met 15 vrouwen en der bellen er altijd last minute nog af !
Awel ik wou daar ook ne keer iets over opstarten Bij deze.. handig dat ik hier kan inpikken..Mijn lijstje is tot nu toe: Mijn getuige, vriendin van vroeger, 4 buurvrouwen, 2 schoonzussen.. Dat zijn er dus 8En nu twijfel ik eigenlijk of ik nog enkele collega's zou vragen.. Een stuk of 4.. Maar dat lijkt me ergens zo een beetje raar.. Niet?Iedereen is rond de 30 en mijn collega's zijn bijna 40 of ouder.. En vormen er zich dan niet wat groepjes in de grote groep?Ik weet het nog niet goed dus.. Wie raad weet, laat maar horen!
Hey, ja dat vond ik ook erg moeilijk. Uiteindelijk tot 12 personen gekomen, waaronder twee schoonzussen, 6 echte goede vriendinnen, enkele vriendinnen van de vrienden van mijn vriend (niet allemaal, enkel waar ik een goede band mee heb) en enkele erg goede kennissen. Ben van het principe uitgegaan; als ik nog nooit bij hun thuis of zij bij mij zijn geweest dan niet En uiteraard de vraag gesteld: als zij een vrijgezellen hadden, zou ik dan gaan?
oei oei op mijne lijst staan er 39...Maar heb aan getuige's doorgegeven welke 9 er zowiezo bij moeten zijnde andere zijn ook zeker welkom maar zijn vele dame's bij met een gezin (zijn ook stuk ouder dan ik) waar ik van weet dat ze wss niet gaan komen, ook zitten jurgens nichtjes erbij maar ja die moeten helemaal uit nederland komen.dus grote groep maar ik geloof nooit dat ze allen van de partij zullen zijn jammer genoeg
Als iedereen van mijn lijstje er bij kan zijn, zijn we net met 10. Ik wou het niet te uitgebreid, liever alleen de écht goeie vriendinnen, anders gaan ze wat op in de massa he... Van familie heb ik alleen mijn schoonzus gevraagd. Ik ben bij mijn nicht ook geweest, maar ik weet dat zij niet van uitgaan en zot doen houdt, en mijn vrijgezellen zal vermoedelijk wel zoiets worden dusja... En mijn tantes of de mama's zie ik nog niet een café binnenstappen en onnozelheid verkopen... Ik wil wel graag iets terug doen voor mijn vrijgezellenteam... Ik wil hen dus eigenlijk ook een beetje verrassen met iets kleins. Via een webshop heb ik al buttons gevonden met "bezet" en "niet bezet", maar ik zoek nog een paar leuke dingetjes om een soort goodie bag te maken. Iemand tips of ideetjes daarvoor?