Terug naar overzicht
Hangt er eigenlijk vanaf... het kleed is wel altijd het laatste, maar in welke volgorde je make-up en kapsel doet maakt niet zoveel uit. Ik had eerst make-up en daarna mijn kapsel.
Mij werd aangeraden om eerst kapsel te doen en dan make up. Als je bvb een opsteekkapsel hebt, zijn er nog plaatsen waar je niet goed bij kan om te schminken indien je je haar nog los hebt hangen.
Ik zou eerst je kapsel doen en daarna make-up, als je bv naar de kapper gaat en die wast je haar (om het daarna te brunchen) dan kan het zijn dat ze jouw foundation wegspoelt... en dat lijkt me niet zo mooi.Groetjes!
Eerst kapsel, dan make-up, anders komt er misschien lak op de make-up, wat lelijke lakvlekken op de make-up geeft ;-) GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
idd eerst kapsel, dan make-up en als laatste THE dress :)
Idem zoals Charlotte. :)
Oh jah, maar bij mij was mijn haar al gekruld en gewassen de dag voordien, dus alles zat goed omhoog. Maar als je dat nog moet doen is idd eerst haren en dan make-up beter.
Bij was het: eerst kapsel, daarna make-up en dan de jurk! Groetjes, Anja
Ahha! Daar zijn we dan ook al uit! Dankuwel!
Hoi Eefje,mijn man doet mijn kapsel, maar ik ben nog op zoek naar iemand om mezelf en mijn 15jarige dochterS een mooi smoeleke te geven...