Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doen tussen in met de mensen

26-1-2013 1:07:49
Wij trouwen niet voor de kerk om 10u00 gemeentehuis om 10u20 buiten wij foto's gaan nemen pakt om 13 uur eten .Maar wat moet tussen tijd (van 10u20 tot 13 uur)doen met de mensen die naar het gemeentehuis komen .Pak je die mee voor foto's ??? of wat kan ik doen

danny
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 755

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-1-2013 6:43:50

Wij hadden voor de tijd dat wij onze foto’s gingen trekken en apart zaaltje gehuurd voor een receptie met wat broodjes en taart voor familie en een aantal vrienden die naar het gemeentehuis waren gekomen. Nu weet ik niet wat jullie na 13u gaan doen, maar wij hadden rechtstreeks na de broodjeslunch (terwijl wij foto’s trokken) onze lezing, dus kon iedereen fijn de hele dag volgen zonder lege plekken... Groetjes!

Belleke
24-8-2013
 Meld misbruik26-1-2013 9:33:47

Wij gaan een rondrit doen met een huifkar waar de hele familie in kan. Ondertussen maken wij dan stopjes met hapjes en drankjes op mooie locaties, waar dan ook foto's worden genomen.

danny
15-6-2013
 Meld misbruik26-1-2013 10:06:33

Dag Alessia rond 13uur zouden wij naar een restaurant gaan met familie en getuigen tot +- 17 uur .en om 19 uur begin avondfeest .het is de tijd daar tussen die ik niet weet hoe we die moeten opvullen .Voor ons geen probleem wij gaan foto's nemen maar de familie en getuigen ??.Dag Belleke Dat is een tof idee .Maar wij wonen in Antwerpen dat is niet ideaal om met een huifkar rond te rijden

Christ

Meld misbruik26-1-2013 10:18:12

Als je bedoelt dat je jullie locatiefoto's gaan nemen, zou ik de familie zeker niet mee nemen... Het ideale is dat je met het koppel alleen werkt voor de locatiefoto's. Dan heeft de fotograaf alle aandacht van het koppel. Wanneer er een ganse groep staat te kijken, geven die vaak commentaar, is het koppel afgeleid of voelt het koppel zich wat geremd door hun aanwezigheid...

mona
27-7-2013
 Meld misbruik26-1-2013 10:56:37

Ben je zelf nog nooit naar een trouwdag geweest met wat 'gaten' in de dag? Toen een vriendin van me voor de kerk trouwden en 's avonds een feest gaven, zijn we in tussentijd met de vrienden gewoon op café geweest, iets gaan drinken. Tijdens fotoshoot kan familie misschien bij een van de ouderparen thuis terecht voor een drankje en wat hapjes? Vrienden trekken hun plan wel, je hoeft daar niet per sé iets voor te regelen vind ik...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik26-1-2013 14:26:48

Wij gaan niet voor iedereen iets voorzien, dat is gewoon te moeilijk. Voor de suite zorgen wij voor broodjes en een drankje. Ze trekken heus hun plan wel. Degene die het niet zien zitten om met die tussenpauzes te zitten zullen wel enkel naar de kerk of het feest komen. Daar moeten ze zelf allemaal voor zorgen vind ik. Maar denk dat de meeste daar geen probleem mee hebben en die gaan dan idd ondertussen iets drinken of de buurt wat verkennen.. :)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik26-1-2013 14:41:59

Wij gaan de mensen de weg wijzen naar een ijssalon in Duffel waar ze dan van ons een lekkere pannenkoek of ijscoupe krijgen naar keuze. Zo kunnen wij met een gerust hart Foto's trekken en kan de suite heerlijk genieten. De rest die naar de kerk komt moet zijn plan wat trekken. Het is zaterdag dus ze kunnen in feite doen wat ze willen. X

danny
15-6-2013
 Meld misbruik26-1-2013 15:22:15

Ik heb nu nog wel de tijd om iets te zoeken maar suggesties zijn welkom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...