Terug naar overzicht
Ik heb er mooie van Noë gezien.. En die ga ik ne keer passen
hey!Ik ga 5 feb mijn kleed nog eens passen. Ik heb gisteren 2 paar schoenen via brandos.be besteld om dan mee te nemen. Je moet ze wel al op voorhand betalen. Als ze dan niet passen, of als je ze niet mooi vindt, dan kan je ze binnen de 30d terugsturen en krijg je ook je geld terug. De prijzen zijn bovendien ook super:). Zo tussen 50-150euro!groetjes
Welke merken hebben ze bij Gabrielli in Roeselare?
Vandaag bij Van Loock in Zandhoven geweest. Veel keuze, mooie trouwschoenen, maar idd zeer prijzig (rond de 170 euro per paar). Dan ook in gewone schoenenwinkels geweest zonder speciale trouwcollectie en ook daar al mooie schoenen, maar veel schappelijker van prijs! Ik ga de mijne waarschijnlijk in een "gewone" schoenenwinkel halen.In de winkel waar ik mijn kleed gehaald heb, hadden ze ook veel schoenen, maar ook allemaal wat duurder. En echt de typische trouwschoenen die achteraf waarschijnlijk gewoon in de kast belanden.Moeilijk he, schoenenjacht!!
Oh ja, ik ben bij "Bent" en bij "Avance" geweest. Vooral bij Avance was er al zeer veel keuze! Daar ga ik mijn ding zeker vinden!
Je moet zeker naar Gabrielli gaan! Het is echt een kleine winkel maar oh zoveel keuze in mooie schoenen en de mensen zijn heel vriendelijk!
Gisteren naar Gabrielli geweest en inderdaad, zoals Sabrina zegt, hele mooie schoenen, vriendelijke mensen en veel keuze.Ik heb uiteindelijk voor schoenen van Luca Renzi gekozen met een kleine comfortabel hakje en een kleine strassversiering aan de zijkant. Mijn verloofde is namelijk niet veel groter dan mij dus het mocht niet te hoog zijn hehe :)Wel een behoorlijk prijskaartje vond ik, maar ze zitten echt supergoed.Dus zeker een aanrader om naar Gabrielli te gaan :) Zeker als je geen zin hebt om veel winkels te doen ! :p
@ Eva, merken die ze hebben zijn o.a. alle merken die je kunt vinden op de elsa coloured shoes sites (Fiarucci, Rainbow club, ...), Luca Renzi, ...
Lies je gaat het je zeker niet beklagen. Luca Renzi zit zalig, ik had feestschoenen van het merk. En ja de prijs, die is het meer dan waard. Mijn dochter haar schoenen waren van Sophie Sposa, tergelijk met haar kleedje gekocht bij Robel, en prijs liep toch gelijk met andere bruidscollecties. Wens je alvast een dag op wolkjes en geniet er maar dubbel en dik van.
Dag Dorine, bedankt voor de geruststelling! Zou wat zonde zijn om net die dag pijnlijke voeten te hebben hé :)We zullen er zeker van genieten, bedankt! :)
Ik had er ook van Luca Renzi en volgens jouw beschrijving zouden het best wel eens dezelfde kunnen zijn :)Ik heb ze de hele dag van 's morgens tot 's nachts kunnen aanhouden, maar had ze dan wel vooraf ingelopen.Groetjes,Sonja
Dag Sonja,Zijn het van jou die met een strikje bezet met strass-steentjes aan de zijkant van het bandje?Groetjes,Lies