Terug naar overzicht
Wij doen het zoals in de films :-)Dat lijkt mij emotioneler en mooier.
Wij doen het op de manier zoals de priester het tegen jou gezegd heeft. Het ander lijkt me ook heel romantisch maar wij willen elkaar daarvoor al zien, zal ook sowieso een emotioneel moment worden. :)
Het is idd heel romantisch zoals in de films, maar ik wil mezelf de tranen besparen en kies ervoor om eerst allemaal binnen te gaan en dan de rest. Zou veel te emotioneel zijn denk ik (vrees ik) :).
Wij trouwen voor het stadhuis, maar moesten we het voor de kerk doen dan zou ik kiezen voor het 2e dat de man aan het altaar staat. Want er zouden zo ie zo tranen zij. Van mij. Mij kende softie geworden sinds komst van ons dochter. :D Dus op het stadhuis zullen er ook wel traantjes vloeien. We zijn dan wel al 11 jaar samen maar blijft toch een speciaal moment om man en vrouw te worden.
ja we willen geen suite,we hebben ook een witte loper ...iedereen moet langs de zijkant,alleen ik en mijn pap en de bruidskinderen lopen over de loper als laatste...mijn man,zal misschien wel een kwartier aan't altaar staan te wachten
We doen het ook zoals de priester jou heeft gezegd.We gaan samen binnen omdat we elkaar al ervoor gezien hebben :-)
Wij hebben zoals in de films gedaan... :)