Terug naar overzicht
Ik ben vorige zomer naar een trouwfeest in Domein Martinus geweest en ik kan u zeggen dat dat ECHT de moeite was. Geweldige service, zeer lekker eten, prachtige zaal, prachtige locatie. Gewoonweg af. Van het Hof Van Nazareth heb ik ook al veel goede recencies gelezen. De rest van de zalen zegt me niets.Grtjs
Misschien een tip om je keuze iet meer toe te lichten.Een dansvloer in het midden of die makkelijk op en af bereikbaar is, komt je dansfuif ten goede. Je gasten zijn minder bereid te dansen indien ze van een eind tussen een hoop meubilair moeten slalommen.grtz
Prachtige locatie, vooral in de zomermaanden, personeel heel vriendelijk, belangrijk is ook de parkeerruimte en het overnachten is ook mooi meegenomen.Weg van alle drukte van het centrum, wat kan je nog meer wensen?Succes met de planning
Wij zijn gegaan voor domein martinus maar waren dan ook meteen verkocht door de zaal. We zijn al eens op proefdiner geweest en was dan ook super lekker!! Een echte aanrader!!!!
Ondertussen gaat het enkel nog tussen het Torenhof en Domein Martinus...Torenhof was een goed contact, ruime zaal (tent), heb er enkel nog maar lovende commentaren van gehoord maar ben een klein beetje terughoudend aangezien het in juni al wel eens vaak durft te regenen. Ben een beetje bang dat ons ganse feest dan in het water zal vallen. maar vind het wel een unieke locatie...Domein Martinus was ook een goed contact, zij het een beetje kort en gehaast. mooie zaal, mooie tuin, en idd de mogelijkheid tot overnachten (wat wel handig is om eventueel onze twee kindjes te slapen te leggen met de babysit erbij, zo is dat probleem ook al opgelost). Ook hier enkele lovende commentaren...Ik weet het echt niet...
Hoi SaraWij hebben onze persoonlijke viering + feest bij Domein Martinus gedaan en ook ik ben alleen maar lovend!!! Je moet zeker mijn verslagje van onze trouwdag maar eens lezen..dan kun je al een beetje zien hoe het bij ons allemaal verlopen is!Voor foto's van onze trouwdag (en dus ook van de zaal)..kun je eens kijken op mijn facebookpagina:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4069924660674... Veel succes met je keuze alleszins!