Terug naar overzicht
Hoi Deborah,Spannend dat jou jurk ook binnen is... ik ken dat gevoel.Ik ben donderdag (die voorbij is) mogen gaan passen.Ik was echt zenuwachtig, maar hij paste al super goed.Enkel nog op maat korter maken als ik mijn schoenen heb.Maar je zegt dat je naar de naaister mag voor de eerste pas, ze gaan dat nu toch nog niet aanpassen veronderstel ik want het is nog wel een heel tijdje tot aan jullie grote dag..Veel plezier als jij jou kleed mag gaan passen ;-)Groetjes, Krista
Wat gaan jullie allemaal vroeg. Ik heb vorige week ook telefoon gekregen dat ik voor de eerste pas mag gaan. Nog 2 weekends geduld :-)
Hoi bruidje 2013,Ik ben gewoon ff gaan passen om te kijken of mijn kleed al goed paste en omdat ik schoenen wou kopen met mijn kleed aan.Er worden nog geen retouches gedaan, dat is pas 1.5 maand ervoor.Maar gewoon het gevoel te hebben dat je jou eigen kleed aan mag, dat het binnen is en goed gemaakt is.. enkel nog op lengte in mijn geval ... is super :-) :-)Mijn officiele eerste pas is pas 20 juni.Maar ik kan ondertussen wel met n gerust gevoel (ivm mijn kleed dan toch hihihi) verder slapen :-)