Terug naar overzicht
Ik zou kiezen voor de oldtimer. Het lijkt me leuker om wat variatie te hebben
Ik zou dan ook kiezen voor de oldtimer hoor!!!
Ik zou ook kiezen voor de oldtimer! Jullie moet zelf ook beetje naar jullie eigen concept kijken. En anders zou ik de grijze opteren voor jullie geen zwarte zou kleurverschil maken tussen jullie en de suite ;)
ja het concept zal allemaal een beetje 'moderner' zijn...en als ik naar de foto kijk, kan er precies maar 2 man in de oldtimer, terwijl er eigenlijk ook nog een bruidskindje bij moet...
Nika , dan zou ik de grijze nemen! en zeker als jullie twijfelen over de oldtimer.
Tiny, dank je wel voor je reactie!ik twijfel ook wel of de combinatie oud-nieuw kan... heb alles graag wat in dezelfde lijn, maar met deze optie begon ik toch te twijfelen... dus misschien toch maar de grijze!
Ja bij ons is dit ook zo wij zijn enorme fan van Volkswagen de oldtimers dan zit in ons hart , dus wij trouwen ook in dezelfde lijn , wij in een kever en de rest in T1busjes :) allemaal in originele staat maar wij zijn tuning fans dus zijn ze allemaal wel verlaagd. zelf rijden wij ook met zo'n auto's. dus ons thema is gewoon Oud maar toch nog klassevol ;)
oooh ook leuk! en dan is is het inderdaad ook in dezelfde lijn hé... (allemaal wat ouder :) )dus wij houden het op allemaal wat nieuwer :)
Hebt gelijk gewoon beiden nie twijfelen over jullie beslissing!