Terug naar overzicht
Wanneer je googlet naar mobiele frituur...krijg ik toch een hele waslijst te zien. Hou er ook rekening mee, het woord "mobiel"...mijn inziens moeten ze toch enige verplaatsing kunnen doen, ook naar Beveren-Waas.
In west-vlaanderen heb je een goede mobiele frituur.Hij blijft ook altijd langer staan dan is afgesproken, zolang de mensen nog aanschuiven aan de frituur blijft hij staan, en oos-vlaanderen is nu ook niet zo ver.Ik heb er al een paar keer mee mogen samenwerken en het is een aanrader, vriendelijk, lekker en hij kijkt niet op een uurtje.Prijzen.5 euro per persoon : frietjes, saus en frikandel (onbeperkt, dus de mensen mogen meerdere keren terug gaan)6 euro per persoon: frietjes, saus, frikandel, brochette ( onbeperkt)10 euro per persoon: 7 hapjes waaronder bitterbal, scampi, kipnuget, loempia.... frietjes, frikandel, brochette, mexicano en saus ( onbeperkt)Davy Debackere: http://www.davydebackere.be/
Ik heb een mobiele frituur uit Veerle laakdal.je kan hen altijd bellen of mailen: 0484/920781 of rvherck@hotmail.comHeel vriendelijke man en de prijzen vallen heel goed mee.Ik heb hem gebeld en mijn email adres gegeven en s' avonds had ik al antwoord, het hangt er ook vanaf met hoeveel personen je bent hoe meer hoe goedkoper ( bij ons toch)veel succes!